Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Muškarci, žene i ... božićni shopping

Muškarci, žene i ... božićni shopping

Zašto žene uživaju u božićnom shoppingu, a muškarcima je to tlaka?

Shopping je, zna se, većini nas žena omiljena zanimacija. To je najbolji način rješavanja nakupljanog stresa i frustracija, naravno, ako se ima dovoljno vremena i dovoljno kuna do krajnjeg limita odobrenog minusa. Još kad je riječ o božićnom shoppingu, sreći skoro da nema kraja. Babinjak se okuplja, raspravlja se, razmjenjuju ideje (pa neće starci znat' da su dobili iste poklone).

S druge strane, većini muškaraca (naravno, iznimaka ima, a mi ih žene cijenimo, oni ni sami ne znaju koliko) to je neopisiva tlaka. Zato većina njih ostavlja kupovinu darova za zadnji čas, ili, još bolje, to ostavljaju svojim boljim polovicama da obave za njih. Pročitala sam negdje da je neki britanski psiholog, navodno veliki neki stručnjak, došao do saznanja da je stres koji muški osjećaju prilikom božićne kupovine jednak onom koji osjećaju policajci - specijalci  kad se suočavaju s gnjevnom gomilom demonstranata.

Nije ni čudo. Ne samo da ne znaju što bi kupili, nego kad i kupe nešto što misle da je savršen poklon često puta naiđu samo na kiseli osmjeh i sarkastično "Mmm, da ... zbilja ... lijepo". E sad da žene pitate, rekle bi 'ko im je kriv kad ne slušaju i ne obraćaju pozornost na diskretne znakove (ili prilično očite kako se Božić bliži).

Uzmite primjer jednog mog poznanika koji je dobio ne baš diskretnu uputu (čitaj: izravnu) da kupi omiljeni parfem svojoj boljoj polovici. Naravno, on poklone kupuje u zadnji čas na Badnjak pa više ništa nije otvoreno osim velikih shopping centara. On izabire Kaufland. Jurca okolo kao sumanut tražeći nešto čime će se iskupiti, kadli njegov nosić osjeća nekakve miomirise, a okice ugledaju Refanovu parfumeriju. Sa zvukom fanfara u glavi pobjedonosno grabi prema policama punima parfema i misli si - "Eto misija ispunjena u zadnji čas i nisam  ona dva tjedna bezglavo tumarao po dućanima tražeći poklone za starce, tetke, prijateljice i sve 'ko god joj je pao na pamet."

I tako moj prijatelj uzima onu listu s parfemima, nalazi onaj naručeni i dvoumeći se između srednje bočice i one najveće odlučuje se za najveću. Ipak draga zaslužuje najviše. Te večeri nalaze se kod njega, a on sa slavodobitnim izrazom lica njoj uručuje skladno umotan paketić: - "Evo draga, ja ispunjavam sve tvoje želje". Ona uzima poklon s ozarenim osmjehom na licu, koji se, očekujući omiljen miris, mijenja u grimasu. Već viđeno? E, tako je to kad se stvari obavljaju u zadnji čas i kad se pokušavaju podvaliti kopije.

No vratimo se na temu. Sjećate se onog psihologa/znanstvenika? Eno ga tamo gore spomenutog prije priče o Refanu. Uglavnom, on je postavio teoriju da je situacija s božićnim shoppingom takva zbog genetske konstrukcije još iz prethistorije. Muškarci su lovci kojima je cilj nešto čim prije uloviti i onda otići kući, tako im je i s kupovinom. Nije bitno hoće li se šal svidjeti baki Jelici ili knjiga njegovoj sestri. Bitno je samo da se to riješi čim prije i što efikasnije. 

Žene su, s druge strane, sakupljačice hrane, obraćale su pozornost na godišnja doba, pohranjivale zalihe. Tako i danas kupuju unaprijed na rasprodajama, ni nije bitno za koga, već će se naći netko kome će se pokloniti.

Tako da ako ovih blagdana upadnete u raspravu oko kupovine s osobom suprotnog spola imajte na umu da si nisu krivi. Različiti pogledi na božićni shopping stvar su evolucije ...

Bez zamjere,

Vaša Diva iz Međimurja
 
Komentari
+2
 
eta
  • 8.1.2009 20:20:05
  • Bodova: 438
  • Prijavi
Slazem se da muskarci nisu za shopping.