Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

HURA poziva da inicijativom #jedvacekam podržiš omiljene brendove

HURA poziva da inicijativom #jedvacekam podržiš omiljene brendove

Inicijativa #jedvacekam, koja je ovih dana preplavila društvene mreže, stavlja naglasak na brigu za gospodarstvenike, a ujedno na afirmativan način potiče ljude da razmišljaju pozitivno i okrenu se budućnosti

Kreativnost i detaljno osmišljeni kreativni koncepti mogu i moraju doprinijeti razvoju društva, stoga je Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) pokrenula inicijativu #jedvacekam kako bi čitava Hrvatska dobila potencijal postati kreativna agencija, a svaki brend potencijalno velik brend. Misija je inicijative, tvrde organizatori iz HURA-e, osvijestiti važnost kreativnosti u poslovanju i pokazati koliko kreativnost može utjecati na boljitak svih, prvenstveno u gospodarskom smislu.

Kampanja #jedvacekam poziva sve da daju podršku najdražem brendu, obrtu ili ustanovi te izazovu prijatelje da učine isto. Time će možda baš tvoja kreativnosti biti zapažena, a brend koji ste označili postati nacionalno poznat – HURA je za najkreativnije poruke osigurala medijski prostor pa tvoj omiljeni brend može zasjati na televizijskoj reklami popraćen kultnim scenama iz hrvatskih filmova i serija redatelja Brešana, Hribara, Marušića i Viteza, radiju, portalima ili Go2Digital plakatima.



Inicijativa se zasniva na vrlo jednostavnom mehanizmu. Svi su pozvani na web-stranici jedvacekam.hr objaviti svoju poruku o tome što jedva čekaju učiniti nakon ukidanja izvanrednih mjera i na taj način pružiti podršku omiljenom brendu, tagirati ga i distribuirati svoj jedinstveni uradak na društvenim mrežama. Jednostavno je, a vašem najdražem brendu, gospodarstveniku, obrtniku, umjetniku, ugostitelju, inovatoru ili pojedincu puno će značiti baš sada u vrijeme iščekivanja da sve što #jedvacekamo opet postane svakodnevica.

Koliko je važno odati dužnu zaslugu onima koji nam život čine lakšim, ljepšim i jednostavnijim prepoznali su brojni mediji – HRT, RTL, Klasik TV, N1, Tportal, 24sata, Lider, Journal.hr, She.hr, Profitiraj.hr, Laganini, Radio grupa, Yammat, Go2Digital i niz drugih – koji će najkreativnije poruke i podršku pruženu lokalnom brendu prenijeti na svojim kanalima i omogućiti da tebi drag brend postane i drugima prepoznatljiv.

Inicijativi se možete pridružiti na Facebooku i Instagramu, a ako želite podržati projekt, više ste nego dobrodošla javiti se na hura@hura.hr.
 
Komentari
+2