Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Akcija #jedvacekam – od danas svatko može biti kreativac koji će proslaviti omiljeni lokalni brend, tvrtku ili ustanovu

Akcija #jedvacekam – od danas svatko može biti kreativac koji će proslaviti omiljeni lokalni brend, tvrtku ili ustanovu

Mnoštvo je stvari kojima se radujemo i mnoštvo je malih i srednjih poduzetnika koji nam ih inače osiguravaju, a sada im je naša podrška od velike važnosti – zbog čega je ključno da se uključiš u novu #jedvacekam inicijativu

Jedva čekate ručati u najdražem restoranu? Recite to na Facebooku. Jedva čekate popiti piće u omiljenom kafiću? Podijelite to sa svima na Instagramu. Jedva čekate otići u kazalište, na koncert ili festival? Detaljno razgledavati i bez žurbe ili ustručavanja s polica odabirati najkvalitetnije proizvode? Posjetite jedvacekam.hr i pozovite svoje prijatelje da učine isto. Za najkreativnije #jedvacekam poruke osiguran je medijski prostor na Novoj TV, RTL-u, Jutarnjem listu, Lideru, Radio grupi, Laganini.fm-u, Yammatu, Go2Digitalu, N1, 24sata, Tportalu, Dnevnik.hr-u, Journal.hr-u i drugima, što znači da upravo vaš omiljeni brend može postati nacionalno poznat.

Mehanizam je sljedeći: na web-stranici jedvacekam.hr pomoću jednostavne aplikacije objavite svoju poruku o tome što jedva čekate učiniti nakon ukidanja izvanrednih mjera i pružite podršku omiljenom brendu, tagirajte ga, distribuirajte svoj jedinstveni uradak na društvenim mrežama te izazovite nekog na isto! Jednostavno je, a vašem kafiću, frizeru, osteopatu, fitness studiju, modnom stilistu, dispečeru marmelade, kozjeg sira ili starter kulture... puno će značiti u ova čudna vremena.


Riječ je o akciji Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), koja ovih dana ima misiju: osvijestiti važnost kreativnosti i pokazati koliko ona može pripomoći gospodarstvu i boljoj budućnosti, a pritom istaknuti kvalitetne proizvode, tvrtke i pojedince. Ovom akcijom čitava zemlja postaje kreativna agencija, a svaki brend potencijalno velik i nacionalno poznat brend.

Upravo je sada pravo vrijeme da stanemo iza svih onih brendova, gospodarstvenika, obrtnika, umjetnika, ugostitelja, inovatora i pojedinaca čija nam inovativnost u svakodnevici toliko znači, a čega smo u izolaciji postali svjesniji no ikada. Njihovo nam postojanje olakšava i obogaćuje živote, a sada je red na nama – svojom kreativnošću možemo im pružiti prepoznatljivost diljem zemlje. Podijelite što jedva čekate nakon završetka pandemijskih mjera i kreirajte svoju poruku cijeloj Hrvatskoj – istaknite najdražeg, drugog najdražeg, petog i desetog najdražeg pružatelja usluge, ukažite na njegovu kvalitetu i pomozite mu ostvariti vidljivost! Jer kreativnost čini razliku.



A da kreativnost čini razliku potvrdili su i renomirani hrvatski redatelji Vinko Brešan, Hrvoje Hribar i Goran Vitez te producentske kuće InterFilm, Kinorama i HRT, koji su isječke svojih filmova – Kako je počeo rat na mom otoku, Maršal, Što je muškarac bez brkova i Šuma sumarum dali na korištenje kampanji #jedvacekam.
 
Komentari
+2
 
malikekoserk1
  • 27.4.2020 14:47:52
  • Bodova: 20537
  • Prijavi
Baš genijalna ideja. Stvarno je to čudo kako smo se poželjeli nekih stvari koje su zapravo tako jednostavne , i na koje prije nismo ni mislili da bi nam tako falile.