Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

5 koraka do najbolje jutarnje rutine za odličan ostatak dana

5 koraka do najbolje jutarnje rutine za odličan ostatak dana

Početak našeg dana često određuje ton našeg dana, a ako ga želiš što bolje provesti onda je jutarnja rutina veoma važna.

Kada formiraš zdrava ponašanja za jutro, pripremaš se uspješni dan. Bilo da si svjesna toga ili ne, ti funkcioniraš po navikama (i dobrim i lošim) cijelo vrijeme - one su sastavni dio tvog svakodnevnog života. Ako želiš kultivirati pozitivne navike, onda ćeš možda morati uložiti namjeran napor u njihovo formiranje sve dok ti ne postanu druga priroda.

Ovo osobito vrijedi za jutarnje navike. Ono što radiš ujutro utječe na to kako se osjećaš, ponašaš i razmišljaš tijekom ostatka dana. Zato ti donosimo 5 odličnih navika koje možeš dodati svojoj jutarnjoj rutini, kako bi se osjećala, djelovala i razmišljala u svom najvećem potencijalu za ostatak tog dana (ali i dana koji slijede iza njega).

Izrazi zahvalnost

Za što si zahvalna? Nitko nije savršen, ali čak i u izazovnim vremenima možemo pronaći male sitnice u našem životu kako bismo izrazili zahvalnost. Pokušaj započeti dan zapisivanjem ili razmišljanjem o tri stvari za koje si zahvalna. Izražavanje zahvalnosti pomaže u povećanju osjećaja povjerenja i sreće, te pomaže smanjiti osjećaj stresa. Započinjanje dana sa stavom zahvalnosti može imati pozitivan učinak na tvoj cijeli dan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by The Secret (@thesecret.everything) on


 
Meditiraj

Može biti teško naći miran trenutak kasnije tijekom dana, a meditacija može biti učinkovita čak i kada se radi o kraćem periodu. Prednosti meditacije su da ti pomaže da se osjećaš usredotočenija i smirenija, a to ti ujutro može pomoći da se osjećaš opuštenije tijekom ostatka dana.

Vizualiziraj

Ako si ikada pohađala tečaj joge, instruktor ti je vjerojatno rekao da na početku svoje rutine vizualiziraš svoje namjere i želje. Koliko često zamisliš i poželiš kakav da ti bude taj dan prije nego se prepustiš svim obavezama? Pokušaj odvojiti nekoliko trenutaka da postaviš namjeru, ciljeve i želje za svoj dan i vizualiziraj kako želiš da ti dan izgleda.
 
Napravi popis obveza

Umjesto da čekaš da dođeš na svoje radno mjesto, napravi na brzinu popis i raspored obveza čim se ujutro probudiš. Gledajući cijelu sliku, i svega što te očekuje u toku dana - najbolje ćeš naći načina kako se organizirati da sve obaviš što brže i efikasnije.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Can Sulhan (@sulhan3598) on


Radi na svojoj strasti

Možda je crtanje, možda pišeš priče za svoju dušu, a možda je to učenje novog jezika. Bilo da je tvoj hobi kreativan ili ne, sigurno nećeš imati toliko energije za njega na kraju radnog dana kada si već premorena. Radije ustani ranije i tada pokušaj naći vremena za ono što te ispunjava i usrećuje.
 
Komentari
+2
 
malikekoserk1
  • 22.3.2019 14:43:23
  • Bodova: 14159
  • Prijavi
Super savjeti , pa tako nekako i radim i zasad funkcionira.