Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Svjetski uspjeh pred domaćom dizajnericom - Kolekcija Link by Ogi Antunac spremna za inozemno predstavljanje

Svjetski uspjeh pred domaćom dizajnericom - Kolekcija Link by Ogi Antunac spremna za inozemno predstavljanje© Maja Kljaić

Kolekcija je već poslana u New York; prva stanica je sajam u Las Vegasu, nakon kojeg se čeka predstavljanje u New Yorku tijekom NY Fashion Weeka

''Svake sezone nastojim otvoriti nove kreativne momente. Ove sezone naglasak je bio na boji; kao dizajnerica poznata sam po crnoj boji, ali smo dali naglasak na svjetlije tonove ovog puta.'' – započinje predstavljanje svoje nove kolekcije LINK by Ogi Antunac jesen-zima 2019/2020 dizajnerica Ogi Antunac.


U kolekciji se pojavljuje svijetlo siva, bež i maslinasta boja, a posebno su dominante jakne kojima je posvećena velika pažnja te vizualno dominiraju kolekcijom, što je u skladu i s dosadašnjom prepoznatljivošću LINK-a, brenda poznatog po ''cool jaknama''.

Kolekcija je već poslana u New York; prva stanica je sajam u Las Vegasu, nakon kojeg se čeka predstavljanje u New Yorku tijekom NY Fashion Weeka. Paraleno s time, kolekcija će biti predstavljena u Düsseldorfu u Njemačkoj te Kanadi putem showrooma.



Kao i svake sezone, vizualni identitet kampanje potpisuje fotografkinja Maja Kljaić, koja se ovog puta odlučila za tehniku digitalnog kolaža, kako bi se odmaknuli od uobičajenih fashion formi.

Riječ je o sredstvu likovne artikulacije kojim su se koristili kubisti početkom 20. stoljeća za izradu svojih avangardnih djela, što se sjajno naslonilo na skulpturalnost LINK modela i plastičnost tkanine. Segmenti kolekcije, tekstura i elementi su preuzeti iz klasičnih fotografskih zapisa, uobičajenih prilikom snimanja look book-a.


Svaki od 8 kolaža predstavlja jedan od sektora kolekcije i na taj način priča priču image-a branda.


 
Komentari
+2
 
ttra
  • 11.1.2019 15:53:56
  • Bodova: 40
  • Prijavi
Napokon netko drugačiji !!go girl
malikekoserk1
  • 11.1.2019 14:42:53
  • Bodova: 11888
  • Prijavi
Totalno neobično, ali zanimljivo.