Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Alduk kampanja sa stavom!

Alduk kampanja sa stavom!

Dizajner predstavlja novu kolekciju svježim vizualima u suradnji s fotografkinjom Jelenom Balić

Nova kolekcija, nova kampanja i stara navika da nas uvijek iznenadi nečim novim, neočekivanim, kreativnim i vizualno savršenim postala je metoda kojom poznati dizajner Ivan Alduk neumorno gradi svoj brend i prepoznatljivost. Kao da nisu dovoljni ženstveni, efektni modeli koji se predstavljaju u neodoljivim novim verzijama, bojama i dizajnu, Ivan nam sa svojim timom sve to kreativno i promišljeno prezentira kroz modne fotografije koje na najbolji način prikazuju jakost i estetiku njegovog brenda. Aldukov dizajn nije pomodan i prolazan, već pametno baziran na modernoj ženi, njenim potrebama i kreativnoj snazi dizajnera i njegova tima da predstave jake kolekcije i izvrsne kampanje te na taj način još više osnaže modni brend s vjernim, ali i novim obožavateljicama.



 

Nova kolekcija kratkih, koktel, midi i dugih haljina te suknji, kombinezona, topova i hlača za proljeće/ljeto 2018. broji čak 46 modela koji su već dostupni u dizajnerovom showroomu u Zagrebu, a uskoro i na web stranici alduk.hr. Nove teksture, svjež kolorit i prepoznatljiv Alduk potpis okosnica su kolekcije naziva "Attitude" koja slavi žensku samouvjerenost u svakom pogledu, ali i prenosi raznovrsnu paletu emocija i snažnog stava izvrsno prikazanih kroz vizuale u režiji Jelene Balić. Inspirirani pročišćenim, gotovo sirovim stilom devedesetih, Alduk je stvorio svježu i cool modnu kampanju čiste pozadine, ogoljenu svih suvišnih dekorativnih elemenata koja stavlja naglasak isključivo na odjeću, njenu teksturu, boju, detalje, vez i pokrete manekenke.


"Moda je otkrivanje i proces neprestanog stvaranja koje nas istovremeno troši i puni, ali kada rezultira ovakvim fotografijama i kampanjom koje su izvrsno ostvarena vizija, onda znate da imate dobar tim, a i jasan cilj kojemu idete. Minimalizam u dekorativnom smislu i naglasak na nove modele te neobuzdan, snažan duh manekenke bili su dovoljni elementi za novu kampanju. Ova kolekcija je svježe i kreativno jako razigrano izdanje mog dizajna, a reakcije su izvrsne stoga sam uvjeren da u dizajnu uvijek treba polako pomicati granice jer ta hrabrost redovito nailazi na odobravanje" izjavio je Ivan.


Hrvatska manekenka s bogatom inozemnom karijerom, Suzana Horvat, je izvrsno iznijela zahtjevan posao poziranja i donošenja raznih emocija u kadar, a za proljetni make-up i kosu su se pobrinuli Dajana Pajkić i Mijo Majhen.



 
Komentari
+2
 
rozanna
  • 17.4.2018 13:18:16
  • Bodova: 34066
  • Prijavi
Volim Alduka,kolekcija baš razigrana i vesela, a ženstvena.
malikekoserk1
  • 12.4.2018 15:07:53
  • Bodova: 14732
  • Prijavi
Ma genijalno baš sa stavom , super kolekcija i fotke.
valen-cia72
  • 12.4.2018 9:24:44
  • Bodova: 46548
  • Prijavi
Odlična kampanja!