Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Veliki finale Dana komunikacija

Veliki finale Dana komunikacija

Proglašene agencije i oglašivači godine te otkriveno koji "mladi lavovi" putuju na Cannes Lions

Zadnji dan festivala Dani komunikacija sudionicima je svoje iskustva podijelio ni manje ni više nego kreativni direktor Twittera – Jayanta Jenkins.

Kao glavni globalni kreativni direktor Twittera, Jayanta Jenkins obnaša najvišu kreativnu poziciju u kompaniji. Redovito predaje na festivalima poput Cannes Lionsa, Spikes Asia i Advertising Week New York, gdje osvaja i top nagrade poput Outdoor Grand Prixa u Cannesu 2017.


Uz Jenkinsa, zadnji dan festivala obilježilo je predavanje Graham Finka, multimedijskog umjetnika i višestruko nagrađivanog agencijskog kreativca koji se fokusira na ideje podsvijesti i kreativnosti. Koristeći tehnologiju za novi pristup kreativnom izražaju, Fink “crta pogledom” – stvara figurativne portrete očima uz pomoć posebnog softvera. Vrlo posjećeno bilo je i predavanje Stevea Loka koji vodi MarTech prestižnog The Economista, ali i Gabriele Lungu,  stručnjakinje na području PR-a te Olivera Kibblewhite koji je govorio o virtualnoj stvarnosti. Oliver Kibblewhite, gorljivi je zagovornik VR tehnologije,  osoba koja stoji iza poznatih  projekta kao što su BBC Home – A VR Spacewalk te promoviranje Jaguar I-PACE automobila.

I zadnji dan festivala nastavio se niz posebno pripremljenog sadržaja za studente,  održani su seminari Na kreativcima svijet ostaje, Kako dobiti posao u agenciji? i School's Out! Now What? te radionicom Trick or Treat? kojoj je bio cilj pomoći studentima u boljem razumijevanju načina na koji ljudi donose određene odluke. Također, prezentiran je projekt  B-report je koji svijetu predstavlja kreativnu industriju regije, a u formatu Pivi poslije programa razgovaralo se na temu From freelancer to influencer.

Bruketa&Žinić&Grey proglašena agencijom, a Iskon Internet oglašivačem godine


Sinoću su dodijeljene prestižne nagrade IdejaX. Nagradu za agenciju godine osvojila je agencija Bruketa&Žinić&Grey, dok je za oglašivača godine proglašen Iskon Internet.

IdejaX nacionalno je natjecanje u kreativnosti na kojem se već godinama uspješno natječu kako velike, tako i male agencije sa svojim kreativnim idejama i marketinškim projektima za koje mogu osvojiti zlatne, srebrne i brončane nagrade.

Projekti koji su nagrađeni zlatnom nagradom X su:
•    Zagrebačka pivovara i agencija BBDO Zagreb u kategoriji Piće za kampanju Mame i tate su zakon
•    Iskon Internet i agencija Señor u kategoriji Telekomunikacije za kampanju Iskon casting
•    Jamnica i agencija Imago Ogilvy za kampanju Dear Mr. President u kategoriji Društvene akcije

Srebrnu nagradu osvojili su:
•    U kategoriji Hrana Žito i agencija Bruketa&Žinić&Grey za kampanju Vjerujemo u Dobro
•    U kategoriji Piće Heineken Hrvatska i agencija Bruketa&Žinić&Grey za kampanju U kulturu se isplati ulagati
•    U kategoriji Moda, zdravlje, ljepota Neva i agencija IDEO za kampanju #pokazimozube
•    U kategoriji Trgovina i kućanstvo VEKA-ING te agencija I TO NIJE SVE! za kampanju Nedjeljni ručak
•    U kategoriji Turizam kultura i slobodno vrijeme Teatar EXIT i agencija Bruketa&Žinić&Grey za kampanju Aplauz za komarce, te Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda za kampanju BOOKtiga 2017 – međunarodni festival pročitanih knjiga
•    U kategoriji Telekomunikacije Vipnet i agencija Bruketa&Žinić&Grey za kampanju #nemadanema te Iskon Internet i agencija Señor za kampanju Iskonovci su navikli na SMART
•    U kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje i agencija Utorak za kampanju Jogging s porilukom
•    U kategoriji Društvene akcije Zagrebačka pivovara i BBDO Zagreb za kampanju Samo hrabro
•    U kategoriji Korporativne komunikacije IGEPA i Bruketa&Žinić&Grey za projekt Mix it up.
•    U kategoriji Iskon Internet i agencija Señor za kampanju Iskon casting

Brončanu nagradu IdejaX osvojili su:
•    U kategoriji Hrana Dukat mliječna industrija i agencija Švicarska za kampanju Sir, a vino
•    U kategoriji Piće Zagrebačka pivovara i agencija BBDO Zagreb za kampanju Poduzetan narod
•    U kategoriji Trgovina i kućanstvo Gorenje i agencija McCann Zagreb za kampanju Mrlja
•    U kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey za kampanju Nikad ne znaš što život nosi
•    U kategoriji društvene akcije Outdoor Akzent i agencija Señor za kampanju Smrtphone
•    U kategoriji Korporativne komunikacije Njuškalo i agencija Švicarska za kampanju Kratke priče za dugo pamćenje
•    U kategoriji Najbolja cjelovita kampanja Vipnet i Bruketa&Žinić&Grey za kampanju #nemadanema te HEINIKEN Hrvatska i Bruketa&Žinić&Grey za kampanju U kulturu se isplati ulagati

Glavni fokus IdejaX natjecanja ove godine stavljen je na transparentnost i proces žiriranja, u skladu s time, nakon dodjele nagrada, na internetskoj stranici Dana komunikacija bit će objavljene ocjene žirija. Žiri IdejeX čine visoko kvalificirani kreativci koji dolaze iz najboljih domaćih agencija prema plasmanu na IdejiX prošle godine, a predsjednica žirija je Jelena Fiškuš iz Studia Sonda.

Proglašeni pobjednici Young Lions Croatia
 

Mlade nade komunikacijske industrije, Matko Buntić i Fran Mubrin iz agencije 404, i ove godine predstavljat će Hrvatsku na međunarodnom festivalu u Cannesu. Naime, sa svojim projektom Wild Awake osvojili su Grand Prix i prvo mjesto u kategoriji Digital na natjecanju Young Lions Croatia powered by Printera.

Natjecanje Young Lions Croatia za mlade profesionalce do 30 godina organiziralo se u okviru festivala Dani komunikacija, a dodana vrijednost mu je humanitarni karakter. Naime, natjecateljski zadatak je zapravo rješenje za organizaciju civilnog društva kojoj će bez naknade biti ustupljeni pobjednički radovi. Ove godine riječ je međunarodnoj neprofitnoj organizaciji Rewilding Europe.

Misija organizacije Rewilding Europe jest učiniti Europu „divljijim mjestom”. Organizacija nastoji vratiti Europi njezinu biološku raznolikost i omogućiti više prostora za divlje životinje, divlju prirodu i prirodne procese. Predstavnica međunarodne organizacije Rewilding Europe, Communications Manager Mei Abraham Elderadži povodom proglašenja pobjednika izjavila je:
„Ugodno me iznenadio poziv HURA-e da sudjelujemo na Young Lions Croatia. Rewilding Europe i ja smo objeručke prihvatili ovu genijalnu priliku da se predstavimo mladim nadama komunikacija čije kreativne ideje i radove planiramo dalje razvijati. Kroz projektne prijedloge Young Lionsa Rewilding Europe će moći bolje upoznati širu Europsku javnost s načelima inovativnog načina očuvanja prirode rewilding-a i pridobiti njihovu podršku.“

Ove godine 30 timova natjecalo se u 5 različitih kategorija: Design, Digital, PR, Media i Print. Prvo mjesto u kategoriji Design osvojile su Ana Sakač i Jelena Rebrnjak iz agencije Degordian, u kategoriji PR Marina Gugić i Danijela Kobeščak iz agencije Komunikacijski laboratorij, u kategoriji Media Barbara Vugec i Marko Matejčić iz agencije MediaCom Central Europe Zagreb, u kategoriji Print Ivana Drezga i Stella Bogovac iz agencije I TO NIJE SVE!.

Organizatori festivala ove su godine u službeni program uvrstili prezentacije finalista natjecanja Young Lions kako bi potvrdili da zaista cijene radove mladih profesionalca Pobjednički tim dobio je nagradu u vrijednosti od 40.000,00 kuna, odnosno troškove puta, smještaja i kotizacija za festival Cannes Lions 2018. Ponosni sponzor ovogodišnjeg natjecanja je tvrtka Printera koja je odlučila podržati mlade nade industrije.
Davor Balaško
 
Komentari
+2