Pokažite svijetu svoj proizvod kako ga vaše oči vide

Pokažite svijetu svoj proizvod kako ga vaše oči vide

Može li vaš proizvod biti glavni lik? Kako kupcu prikazati proizvod u punom sjaju?

Ne morate biti profesionalni fotograf da biste znali snimiti svoj proizvod i dobiti fotografiju koja priča priču, ima dobru atmosferu i stavlja proizvod u kontekst koji ga pokazuje vrijednim. Ne morate biti ni profesionalni copywriter ni stilist. Trebate znati dovoljno, a ne sve. Za početak je važno kretati se u sigurnim okvirima da bi rezultat bio dobar, kasnije ćete iz tih okvira izlaziti ili ih proširivati.


Lijepo je promatrati kako se u neredu, nastalom nakon urušavanja svijeta shoppinga, stvara pokret kreativaca, mini poduzetnika i poduzetnica, hobista, budućih malih tvrtki i obrta ili već ojačalih kućnih radinosti. Sapuni, pekmezi, suveniri, igračke, nakit, suho voće, torbice, ljekovito bilje, papuče, slatkiši, sirevi, likeri... opet se plete, šije, radi rukama, otkrili smo zemlju, vrtove, voćke i pećnice.
 

Izrađujemo, pakiramo, umrežavamo se. Društvene mreže pomažu da sami pokažemo što radimo, uz osnovna znanja i malo vježbe to je stvarno lako. Obično fotografiran proizvod ne izgleda baš onako kako ga mi vidimo i kako bismo htjeli da ga drugi vide i požele. Uz atraktivne fotografije, web stranice, Facebook i Pinterest stranice izgledaju baš dobro.


Kako to postići? Na što treba paziti?
Uz poznavanje svog fotoaparata, važno je poznavati potencijalnog kupca. Što on želi? Koje ga emocije uzbuđuju? Je li romantična i nostalgična? Ili romantična ovdje i sada? Ili praktičan geek koji živi u sada i sutra? To govori o vama, također. Vašu energiju i senzibilitet prenosite na proizvod i njime tu istu energiju dajete onima kojima baš ona treba. Oni je prepoznaju i biraju. To postižete bojama, mirisima, dizajnom, atmosferom. Stoga je najbolje da sami uredite set na kojem snimate proizvod i da ga sami fotografirate, da se igrate i eksperimentirate dok ne dobijete rezultat koji baš vas ostavlja bez daha.


Boje su jedan od načina kako se božansko manifestira na svijetu. Svuda su oko nas, pokazuju nam se blago ili divlje, samo ih trebamo primijetiti i primiti što nam daju: ushit i radost, mir i spokoj. Pravilno upravljanje bojama donosi izvrsne rezultate. To uopće nije teško ukoliko ih upoznate. Uzmite boje u svoje ruke, organizirajte ih i neka rade za vas. Nakon što ste izabrali atmosferu u kojoj živi vaš proizvod, odaberite boje i prilagodite ih. Ne može svaka boja  biti svugdje. Jake tropske boje:  ciklama, tirkiz i limeta zelena neće dobro funkcionirati  ako želite postići viktorijanski romantični ugođaj. Tu će vam trebati zagasitije  nijanse prljavoroze (književni jezik kaže ružičasta, no poznajete li ikoga tko tako govori?) koje „idu“malo prema bordo ili pastelnorozoj, uz tamnije i svjetlije nijanse sivozelene boje kadulje. No tropske moderne intenzivne boje odlično pristaju uz  razne suvremene igračke za odraslu djecu: gadgete, moderne kuhinjske potrepštine i slično. Svijet boja je nepregledan, inspiracija ima svugdje, samo treba naučiti gledati.


Styling ili stiliziranje – kako urediti ambijent u kojem ćete snimiti proizvod? Izborom podloge, pozadine, detalja koji možda dopunjuju ugođaj. Meni je od svega najvažnija svjetlost – no to je neka druga tema. Doslovno imitiranje nekog vremena ili prostora može ponekad biti dosadno pa je i tu dopušteno poigrati se, no za takve stvari treba imati osjećaj za mjeru. „Loš ukus je ono od čega se sastoji zabava, ali treba imati na umu da postoji dobar loš ukus i loš loš ukus ... Da bi se shvatilo što je loš ukus, treba imati vrlo dobar ukus“ ( John Waters). Stoga se na početku držite sigurnog. Minimalizam je uvijek dobitna varijanta, bolje manje nego više.


Dakle, ne morate biti profesionalni fotograf da biste znali snimiti svoj proizvod i dobiti fotografiju koja priča priču, ima dobru atmosferu i stavlja proizvod u kontekst koji ga pokazuje vrijednim. Ne morate biti ni profesionalni copywriter ni stilist. Trebate znati dovoljno, a ne sve. Za početak je važno kretati se u sigurnim okvirima da bi rezultat bio dobar, kasnije ćete iz tih okvira izlaziti ili ih proširivati.


Ako vam se sviđa što ste upravo pročitali, pozivam vas na besplatno uvodno predavanje u Zagrebu na kojem predstavljam tečaj Neka vide vašim očima. Na tečaju ćemo naučiti stiliziranje i fotografiranje, pisanje promotivnog teksta (copywriting) te izradu jednostavnih idejnih rješenja promotivnih materijala (jednostavno rečeno: “složit” ćete letak, plakat, brošuru ili katalog) koristeći svoje fotografije i svoj tekst. Pokazat ću vam kako sam u svom dosadašnjem radu postizala  ugođaje i efekte, na što treba paziti te kako pomoću jednostavnih i jeftinih rješenja postići dobar dojam. S naučenim tehnikama razvijat ćete dalje svoj osobni stil. Tečaj podržava Olympus, budući da s njim već godinama surađujem.


Poklanjam dva prva dijela tečaja (2 dana) Boje, styling i fotografija
1. Sretnoj čitateljici portala Žena.hr  
2. Sretnom polazniku uvodnog predavanja

Što trebate učiniti?

Kliknuti na najavu predavanja i tečaja i što zanimljivije komentirati (što biste snimali i sl.). Najbolje ocjenjen komentar dobiva besplatno prvi dio tečaja . Po želji možete i lajkati stranicu.

Drugu priliku imate na uvodnom predavanju, izvlačit ćemo dobitnika slučajnim odabirom.

Tečaj je već u tijeku u Zadru, radove iz prvog dijela pogledajte ovdje.

Vidimo se na predavanju u srijedu, 30.05. u 18.30 u Derenčinovoj 1/IV.
Srdačno
Nadja

Voditeljica:
Nadja Skazlić
- Godinama je za Ada Vjenčanja vodila marketing i PR, snimala sve proizvode i kolekcije koje je Ada proizvodila i distribuirala, te vodila izdavaštvo.
Pripremala je idejna rješenja oglasa, letaka i kataloga, četiri izdanja publikacije Planer vjenčanja, kataloge za Kraš i neke druge tvrtke, sve zajedno uredila više od 500 stranica. Uređivala je portal vjenčanja www.ada.hr i nekoliko drugih web stranica.
Pisala je i objavljivala fotografije i članke u magazinu Vjenčanja te na nizu portala.

Formalno pedagoško obrazovanje te skoro desetogodišnje iskustvo rada u nastavi osigurava visoku kvalitetu predavanja i vježbi te stručno prenošenje znanja.


 
Komentari
+2