Kampanja „Počeši s razlogom“ odnijela najprestižniju nagradu Dana komunikacija

Kampanja „Počeši s razlogom“ odnijela najprestižniju nagradu Dana komunikacija

U sklopu Dana komunikacija, koji se odvijaju u Rovinju do 2. travnja, dodijeljene su nagrade Effie i MIXX najboljim agencijama i oglašivačima

Na festivalu Dani komunikacija, koji su u Rovinj ove godine privukli rekordan broj od 2200 posjetitelja iz zemlje i regije, dodijeljene su nagrade Effie i MIXX za najbolje učinkovite i digitalne kampanje u Hrvatskoj u protekloj godini.

Za Effie, prestižnu nagradu za izvanredno i učinkovito tržišno komuniciranje, konkurirao je sveukupno 51 projekt, što je porast od preko 40% u usporedbi s prošlom godinom. Grand Prix i zlatnu nagradu Croatia Effie osvojila je osvojili su Zagrebačka pivovara, primarna agencija BBDO Zagreb, medijska agencija Universal McCann i agencija Degordian za kampanju „Počeši s razlogom“. Zagrebačka je pivovara osvojila i zlatni Effie za kampanju „Naša mjesta su zakon“ s primarnom agencijom BBDO, medijskom agencijom Universal McCann i agencijom Degordian. Zlatni Effie stigao je i u ruke Iskon Interneta s primarnom agencijom Señor i medijskom agencijom Mediacom za kampanju „I bogati plaču“.

Srebrom su nagrađene kampanja "Donesi mi Domaćicu“ tvrtke Kraš, primarne i medijske agencije Real grupe i JoomBoos Videostar izdavačke kuće 24 sata, agencije Projektil i reklamne agencije Imago.

Kampanje koje su ove godine odnijele broncu bile su „Rollover“ Hrvatskog Telekoma, primarne agencije McCann Zagreb i medijske agencije MediaCom Central Europe Zagreb, zatim kampanje „Osvoji Fiću u kafiću“ Atlantic grupe, primarne agencije Fahrenheit i medijske agencije Atlantic media, „Tko kaže da ne mogu. SA ZABOM MOGU“ Zagrebačke banke i primarne agencije Real grupa i medijske agencije MediaCom Central Europe Zagreb, „Božićna kampanja:Bijeg“ tvrtke Tele2, primarne agencije Imago i medijske agencije Media Polis, „Shake&Take¬ tvrtke Coca-Cola Adria, primarne agencije McCann Zagreb i medijske agencije Universal McCann, „Tvoje grlo je tvoja snaga“ Krka-farme, primarne agencije Imago i medijske agencije Mediacom Central Europe Zagreb, „Signal White Now Glossy Chic“ tvrtke Unilever Hrvatska te primarne i medijske agencije Mindshare.

Na temelju slogana „Ideje koje djeluju“, nagrada Effie dodjeljuje se za najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama na temelju kriterija učinkovitosti, tj. na temelju uspješnog povrata sredstava uloženih u marketinške kampanje.

Nagradu MIXX „Best in show“ koja se dodjeljuje za najkreativnije i najučinkovitije radove u online oglašavanju osvojila je agencija Digitalist za kampanju Potraži spas u H1 za klijenta H1 Telekom. MIXX nagrade su dodijeljene i u kategoriji Brand awareness kampanja – „Out Of Office Awards 2016“ agencija BBDO Zagreb i Grayling za Hrvatsku turističku zajednicu.

Ostale MIXX nagrade
„Fresh Island Festival Lead Generation“ agencije Degordian za klijenta Fresh Island u kategoriji „Direct Response And Lead Generation Campaign“, „SUPERTALENT 2016. - Više od TV showa“ agencija Digitalist i Tellybug za klijenta Nova TV u kategoriji Cross Media Integration Campaign, „Ožujsko Pivo Social“ agencije Degordian za klijenta Zagrebačka pivovara u kategoriji „Best social“, „Voziona“ agencije Unex Grupa za ORYX Grupu u kategoriji „Best Branded Content“, „HRTMeteo“ agencije SevenofNine za HRT u kategoriji Best Mobile, „Erste moćne online usluge za poduzetnike“ agencije 404 za Erste&Steiermärkische Bank u kategoriji Best Media Strategy, „McDonald´s - Ljubav koja traje već 20 godina“ agencija OMD Media, Innovo DDB, Drap i Komunikacijski laboratorij za Globalna Hrana. - McDonald´s Hrvatska u kategoriji Best Media Strategy, „Lino.eu redizajn“ agencije web.burza (Burza) za Lino brand (Podravka) u kategoriji Best Website, mHPB agencije Infinum za Hrvatsku Poštansku Banku u kategoriji Best Tech & Innovation.

 
 
Komentari
+2
 
irija
  • 2.4.2017 16:20:24
  • Bodova: 51085
  • Prijavi
Čestitke kampanji na nagradi.
canyon
  • 2.4.2017 10:50:54
  • Bodova: 16744
  • Prijavi
Svaka čast kampanji(i naravno ne daj Bože nikome) ali dajte prestanite....njih nešto zaboli odmah je to globalni problem! A žene kojih je sa rakom vrata maternice sve više i više....gdje je njihova kampanja???? Rađaj. odgajaj, radi, rakovi-dojki, maternica, grlića maternica.....sve nas spopadalo ali kampanje niti na pomolu...bar ne u toj mjeri kao, počešite se....
nyna_31
  • 1.4.2017 22:12:14
  • Bodova: 16128
  • Prijavi
Počohaj sa razlogom:))