Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Y, novi muški miris kuće Yves Saint Laurent

Y, novi muški miris kuće Yves Saint Laurent

Trojica svestranih muškarca tvore Y tim naprednih i marljivih ambasadora koji s dozom elegancije utjelovljuju nesputan kreativan duh novog mirisa YSL kuće.

Y nije priča o muškarcu, nego o generaciji muškaraca koje vode strast dok hrabro pronalaze svoj put.
Od nadahnuća, preko marljivog rada i suradnji, do samoostvarenja i uspjeha.

WHY[1] ?

UZ Y SVE JE MOGUĆE.
ZAŠTO BIH KROČIO UTABANIM STAZAMA AKO MOGU SLIJEDITI SVOJ PUT?
ZAŠTO BIH IMAO SNOVE AKO IH NE MOGU OSTVARITI?
PITATI SE ZAŠTO NIJE SLABOST, NEGO SNAGA.
ZAŠTO MOŽE SRUŠITI ZIDOVE I IZGRADITI NOVE SVJETOVE.
ŠTO SE ČEŠĆE PITAM ZAŠTO,
IMAM VIŠE HRABROSTI POSTATI ONO ŠTO UISTINU JESAM.

Y JE POČETAK I KRAJ.

 

Mirisni nektar predstavlja upečatljivu osobnost Y muškarca: gornje su note svježe i jasne, a u baznim notama i u srcu mirisa snažne i senzualne.

Y je muški fougere prožet kontrastima.

 
Y simbolizira inovativan duh mladosti, te je posveta osnivaču branda, Yves Saint Laurentu koji je bio poznat po odvažnoj, neustrašivoj i kreativnoj viziji.

Miris se ne naslanja na tradiciju, ali joj iskazuje poštovanje, te utjelovljuje novu viziju YSL muškarca koji prihvaća različitosti i promiče kreativnost. #THATSY

([1] Igra riječima: slovo Y na engleskom se jeziku izgovara isto kao i why – zašto)
 

 
Trojica svestranih muškarca tvore Y tim naprednih i marljivih ambasadora koji s dozom elegancije utjelovljuju nesputan kreativan duh novog mirisa YSL kuće.

Oni su Loyle Carner (dvadesetdvogodišnji reper iz južnog Londona poznat po autentičnim tekstovima i velika hip hop nada), Alexandre Robicquet (poduzetnik i znanstveni istraživač umjetne inteligencije iz Pariza; jedan od osnivača platforme Crossing minds), te David Alexander Flinn (dvadesetdevetogodišnji kipar, filmaš, model iz New Yorka).
 

Vodeći se ovim inspirativnim uzorima, željeli smo prenijeti duh o samoostvarenju, radu i marljivosti i na lokalnoj razini, te stoga predstavljamo trojicu zanimljivih muškaraca koji utjelovljuju Y muškarca.

Oni su Goran Jović, Boris Štok i Matko Hud.
 

Goran Jović
https://www.instagram.com/goran_jovic_/

Goran je četrdesetogodišnjak iz Imotskog; po struci i zaposlenju profesor tjelesne i zdravstvene kulture u srednjoj školi, ali više od toga fotograf i istraživač.

Fotografijom se profesionalno bavi od 2009. godine i dokumentarnu fotografiju smatra svojom velikom strašću i pozivom.

Početkom 2011. godine  se pridružio volonterskoj humanitarnoj misiji udruge "Kolajna Ljubavi" za pomoć siromašnima u plemenima Nacionalnog Parka Ngorongoro u Tanzaniji.

Tijekom posjete i volonterskog doprinosa sirotištima, školama, i domorodačkim obiteljima uspio je zabilježiti naročite običaje u svakodnevnim životima Maasai plemena.

Uslijedile su foto-reportaže u Etiopiju, Indoneziju, Namibiju, Kubu, te Latino Ameriku od Meksika sve do Nikaragve. Ulazi u srce Medellínea i raspituje se o neprikosnovenom kralju kokaina Pablu Escobaru i njegovom intrigantnom životu.

Početkom 2018. godine vraća se u Afriku, točnije u Tanzaniju i Keniju, odakle donosi uzbudljive priče o plemenu Samburu te njihovim običajima i tradicijama. Sudjeluje u humanitarnim aktivnostima te otkriva sve strane turizma otoka Zanzibar.

Goran Jović je dobitnih brojnih prestižnih internacionalnih nagrada za fotografiju, te dugogodišnji suradnik Nova TV medijske kuće gdje redovito objavljuje kratke foto-video reportaže o narodima svijeta i njihovim neobičnim kulturama.

Mjesto sa kojim se može najviše poistovjetiti je Havana i gdje god putuje, neizostavan je njegov 'sretni' šešir.
 

Boris Štok
www.instagram.com/boris.stok/

Boris je četrdesetogodišnji autor, pjevač i tekstopisac iz Rijeke, koji uz svoju ljubav i strast za glazbom obavlja svaki dan i uredski posao kao diplomirani ekonomista. Bio je suosnivač i dugogodišnji član višestruko nominirane i nagrađivane grupe Quasarr u kojoj djeluje kao autor tekstova, koautor glazbe i glavni vokal. Sa grupom je posjetio sve vodeće festivale i klubove u regiji, te snimio tri albuma i singlove koje su osvojili vrhove radijskih top ljestvica.

Njihova pjesma “Ljubav” u kojoj gostuje Josipa Lisac dobila je nagradu Porin 2014. za najbolju vokalnu suradnju. Surađivao je sa brojnim renomiranim i nagrađivanim glazbenicima, kao pjevač, autor tekstova ili koautor glazbe: Josipom Lisac, Mrle & Ivanka, Henry Radanović, grupom Rivers, Markom Tolja, Zoranom Predin, grupom Nola,…

Od ­­­­2017. Boris napušta okrilje banda i započinje samostalnu karijeru u potrazi za novim izazovima i kreativnom energijom. Njegov glazbeni put momentalno ostavlja trag, te je 2018. godine nominiran za nagradu Porin u kategoriji 'Najbolji novi izvođač'.

Nakon EP izdanja "Puls" i uspješnih singlova “Ove misli” (feat. Yaya), “Voli me još ovu noć”, “Ispod kože” i “Kao mi”, Boris Štok upravo predstavlja svoj novi uradak - pjesmu “Baby Baby”.

Spot je sniman kao dio 'live' sessiona na pozornici Hrvatskog kulturnog doma u Rijeci, a uskoro će biti objavljen cijeli live session, koji će uključivati live izvedbe nekih neobjavljenih pjesama s albuma koji izlazi tijekom jeseni 2018. godine.

Njegov omiljeni predmet je klavir, a grad koji utjelovljuje njegov duh Buenos Aires.
 

Matko Huđ
www.instagram.com/matkohud/
 

Matko je dvadesetpetogodišnjak iz Zagreba. Od malih nogu iskazivao je svoj kreativan duh, nadarenost za crtanje i smisao za estetiku, te je studij arhitekture bio logičan izbor.

Nakon studija arhitekture Matko se odvažio na poduzetničke vode postavši suosnivačem tvrtke Bonamie sa sjedištem u Londonu. Bonamie je online modna destinacija za mlade djevojke koja trenutno broji preko 30.000 pratitelja od čega je većina na Instagramu.

Matko je pravi predstavnik millennials generacije koji je prije godinu dana započeo svoj fashion/lifestyle Instagram profil. Brojka od skoro 40.000 pratitelja ukazuje da je njegov stil odlično prihvaćen što dokazuje i suradnja sa brojnim respektabilnim brandovima.

Autentičnost, visoka kvaliteta i izražena estetika vrijednosti su koje Matko Huđ ističe pri svakom svojem odabiru.
Ovaj ljubitelj veganske prehrane volio bi okušati život u Los Angelesu.


Yves Saint Laurent je u suradnji sa www.fashion.hr portalom predstavio lokalnu kampanju sa Goranom, Borisom i Matkom u glavnim ulogama.

Upoznajte ove kreativne muškarce koje vodi strast i ljubav za ono što rade, što se ogleda i u kvaliteti njihovog rada.
 
Komentari
+2
 
malikekoserk1
  • 4.5.2018 15:09:03
  • Bodova: 21801
  • Prijavi
Dobre fotke , svaka čast fotografu , a parfem sigurno genijalan.