Nutricionizam i joga za lice savršen su spoj želiš li izgledati mlađe

Nutricionizam i joga za lice savršen su spoj želiš li izgledati mlađe© Profimedia.hr

Blistava i zategnuta koža rezultat je, jednim dijelom redovitog nanošenja reparativnih proizvoda, no puno više ovisi o kvalitetnoj prehrani, odnosno zdravom načinu života, ali i mikrocirkulaciji koju ćeš potaknuti vježbama za lice i akupresurom

Face joga odavna se koristi za podizanje tonusa mišića lica. Vrlo je jednostavna za izvođenje, nema nuspojava, a osim što ćeš bolje izgledati, bolje ćeš se i osjećati. Naime, face joga pozitivno djeluje i na zdravlje.

Nutricionistkinja Alma Bunić i dugogodišnja učiteljica joge Ivana Crnčić spojile su ono u čemu su najbolje i napravile 14-dnevni program Jesenska regeneracija kože u kojem te kroz svakodnevne video tutoriale uče face jogi i akupresuri, nutricionizmu u službi kože, a tu je i dvotjedni meni baziran na prehrani koja, među ostalim, pomaže prirodnu proizvodnju kolagena te regeneraciju vezivnog tkiva. 

Pitale smo ih zašto su se odlučile striktno za jesensku njegu kože i planiraju li zimski nastavak tutoriala?

"Jesen smo posvetile koži jer smo zaključile da je to dio našeg tijela koji je osobito pogođen vremenskim promjenama u ovo doba godine, usko povezan s plućima koja su sada osjetljivija, a možemo sve sezonske izazove vrlo efikasno zahvatiti kombinacijom zdrave ciljane prehrane i određenih jogijskih tehnika. Za zimu već pripremamo nastavak i namjeravamo se posvetiti stresu, odnosno alatima za bolju izgradnju otpornosti na stres", kaže Ivana.


Na fotografiji: Ivana Crnčić

Ivana, vidjela sam u jednom od videa kako govorite da masaža lica ujedno utječe na zdravlje sinusa, otvara ih i pročišćava, što je odlično, osobito u ovo doba godine. Djeluje li na još koji način na zdravlje?

"Masaža lica, kao i ostale tehnike face joge (vježbe i akupresura) imaju brojne benefite. Osim što ćemo dobiti veći tonus mišića i kože lica, osvijestit ćemo mimiku koja dovodi do tenzija u mišićima. Rezultati uključuju i smanjenje glavobolja, napetosti i umora oka, pomoć kod bolnih sinusa i začepljenog nosa. 

Poboljšanje je moguće vidjeti i kod nekih neuroloških i ostalih oboljenja koja mogu ostaviti traga na licu, kao i kod problema sa žvačnim zglobom koji su danas vrlo česti, a mogu imati komplikacije poput bolova, ukočenja i noćnog škrgutanja zubima.Često pozitivne pomake primjećuju i osobe koje pate od tinitusa. Mene osobno jako veseli što, iako se žene najčešće javljaju zbog neke bore koja im smeta, na kraju najviše spominju osjećaj opuštenosti, brige za sebe i samopouzdanja koji face joga donosi".



Na fotografiji: Alma Bunić

Alma, vi ste pripremili jelovnike za 14 dana, koliko traje radionica te nutricionističke predavanja o prehrani. Što biste izdvojili kao najvažnije kada je o zdravlju kože riječ, a tiče se nutricionizma?

"Pripremila sam četiri polusatna predavanja o nutricionizmu te jelovnik za 14 dana. Za zdravlje kože najvažniji su san, fizička aktivnost, smanjenje stresa i naravno zdravlje crijeva. To je baza.

Kako bi kožu njegovali moramo održavati cjelokupno zdravlje organizma. Naravno, starenjem se elastičnost kože mijenja. Nakon 25. godine smanjuje se količina kolagena za 1,5% i trebamo poticati organizam da ga stvara te uzimati C vitamin kako dodatak. Koža je dobar pokazatelj što nam se događa u organizmu.

Akne, urtikarije, suha koža, pojačano – ubrzano starenje, sivkasta koža, edemi, seboreja i još puno toga, samo su znakovi da je vrijeme da se pozabavimo svojim tijelom i počnemo paziti na način ishrane i općenito života. Također, kožu treba njegovati izvana prirodnom kozmetikom i uljima te redovito masirati".

Kome biste preporučile Jesensku regeneraciju kože te koliko paket stoji?

"Cijena je 400 kuna, a preporučile bismo je svima iznad 25. godine, osobito osobama iznad 30-te. Što prije počnemo s njegom kože na adekvatan, prirodan način to ćemo ju drže održati vitalnom i zdravom, a time i lijepom", zaključuje Alma.

"Zdravlje i zdrave navike grade se od djetinjstva. Današnji život pun je izazova, ubrzan je i može biti zahtjevan. Razlozi su mnogi, ali važno je znati da nismo bespomoćni. Treba preuzeti odgovornost u punom smislu i minimizirati stres, a on nije ništa drugo, no naša reakcija na vanjske okolnosti. Bitno je da čovjek nađe svoje tzv. ispušne ventile i rutine kojima će graditi otpornost", dodaje Ivana.
 
 
Komentari
+2