Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Zbog ovih 15 recepata s kvinojom poželjet ćeš je jesti svaki dan

Zbog ovih 15 recepata s kvinojom poželjet ćeš je jesti svaki dan© instagram

Ovu zdravu namirnicu nazivaju još i super hranom, a mi smo ti pripremile 15 vrlo ukusnih recepata od kojih ćeš se osjećati poletno i puno energije

Kvinoja je jedna od namirnica koje se popularno nazivaju još i ''superhrana'' zbog bogatog i vrijednog nutritivnog sastava. Ova namirnica sadrži sve potrebne aminokiseline i minerale te lepezu B vitamina. Iako se u kulinarstvu tretira kao žitarica, ona je zapravo pseudožitarica i srodna je špinatu.

Kvinoja je bogata fosforom i manganom a dobar je izvor i magnezija, željeza, cinka te vlakna. Kuhana je vrlo prozračna i mnogo lakša za probavu od žitarica, blago orašastog okusa. Može se pripremati kao sve ostale žitarice, a možeš je poslužiti kao prilog, samostalno jelo, ili u varijantama kaše za doručak. Pripremile smo ti 15 vrlo ukusnih recepata s kvinojom zbog kojih garantiramo da ćeš se zaljubiti u ovu namirnicu.

 
Popečci od kvinoje, kelja i mladog luka

Sastojci:

2 šalice kuhane kvinoje
1 1/5 šalice blanširanog i sitno narezanog kelja
3 stabljike mladog luka
1 žličica soli
1/5 šalice krušnih mrvica
1 veliko jaje (ili 2 mala)

Kvinoju skuhaj prema uputama na vrećici, i pusti da se malo ohladi. Kelj nasjeckaj na sitnije komadiće i kratko ga blanširaj u vrućoj vodi. Nasjeckaj mladi luk pa pomiješaj sve sastojke.Po želji u smjesu možeš dodati i pola šalice parmezana ili feta sira. Smjesu je dobro ostaviti u hladnjaku pola sata prije pečenja da se dodatno stisne i bude jednostavnija za oblikovanje popečaka. Popečke možeš peći u tavi na malo ulja, ili u pećnici kako bi u potpunosti izbjegla ulje.

Uz ove popečke možeš poslužiti i umak od vrhnja i jogurta u koji si dodala malo ribanog češnjaka i sitno sjeckani vlasac.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Wait. No children. With 1 (still stuck) in Paris & the other 2 elsewhere on play dates. Matt is somewhere in the air above Turkey flying home from NZ also @melbfoodandwine. Instead I’ve spent the last 4 hours making vegan Banana & Ginger Cake for x130 people tomorrow (more of which then). Sunshine spilling through the windows and music turned up really loud. That said, if I was cooking the kids their tea, I might make these for supper. From my new book, Quinoa Fritters with Green Goddess Sauce. An absolute doddle to make, minutes. And my 3 love them, as do we. Thanks to everyone who has bought my book & I am thrilled to see so many of you cooking from it. I’m looking forward to talking #newkitchenbasics with Cerys on @bbc6music this Sunday. Keep me posted on all your cooking. Off to round up the kiddos. And then maybe ?? #the5oclockapron #quinoarecipes #cookthebook

A post shared by C L A I R E T H O M S O N (@5oclockapron) on

 
1/15
 
Komentari
+2
 
oprezna
  • 31.3.2019 19:18:00
  • Bodova: 130814
  • Prijavi
klik klik klik ....e pa ne da mi se , a da je 15 stranica ...ne to je još barem toliko instagramovih fotki
irija
  • 31.3.2019 15:28:56
  • Bodova: 39717
  • Prijavi
Ovo su jako fini recepti.Nisam nikada jela kvinoju,ali od sada obavezno ču je uvrstiti u svoju prehranu najviše zbog vitamina B.
malikekoserk1
  • 31.3.2019 14:40:57
  • Bodova: 14732
  • Prijavi
Mmmm jako fini recepti , nešto slično sam već probala , ali ostalo ću isprobati sigurno.