Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Tri zdrava doručka koja će te zasititi sve do ručka

Tri zdrava doručka koja će te zasititi sve do ručka© Instagram

Jaja, slanutak i zobena kaša za bolji, zdraviji i zasitniji početak dana

'Doručak je najzdraviji obrok u danu' - fraza koju smo bezbroj puta čule u životu. I iako ona možda nije u potpunosti istinita, zdravi doručak je važan i definitivno zaslužuje puno više pažnje nego što mu mnogi pripisuju. 
S nutritivnim preporukama koje se često mijenjaju, lako je ostati zbunjen oko toga što bi kvalitetan i zdravi doručak trebao sadržavati. Svakako bi se trebalo raditi o uravnoteženom i cjelovitom obroku koji uključuje žitarice, zdrave masti, proteine, voće ili povrće - kombinaciju koja će te zasititi do međuobroka ili ručka. 

"Ako započinjete svoj dan s visokoproteinskim obrokom, puno dulje ćete osjećati više energije", za portal Byrdie objašnjava nutricionistica Nicole Avena. "Također ćete se dulje osjećati sito, te će vam dobar doručak pomoći u donošenju boljih odluka vezanih za prehranu tijekom cijelog dana."

Upravo zbog toga, pronašle smo tri jednostavna recepta za zdravi doručak koji će te zadovoljiti i zasititi sve do ručka

 
Salata od jaja na drugačiji način

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jessica Merchant (@howsweeteats) on


Sastojci
  • 4 tvrdo kuhana jaja (oguljena i narezana na sitne komadiće)
  • 3 žlice grčkog jogurta
  • 2 žličice limunovog soka
  • 2 žličice senfa
  • sol, papapr, dimljena paprika (ili drugi začini po želji)
  • svježi vlasac (nasjeckani)
  • zelena salata po izboru
  • ukiseljeno povrće po izboru (luk, krastavci ili paprika)
  • kruh ili tost
Priprema

1. Nakon što skuhaš jaja, ohladi ih i oguli. Nasjeckaj ih u veću zdjelu, dodaj grčki jogurt, limunov sok i senf. Lagano sve pomiješaj i dodaj začine te nasjeckani vlasac. 

2. Na krišku kruha ili tost možeš namazati malo maslaca ako želiš, zatim dodaj zelenu salatu, salatu od jaja i ukiseljeno povrće po želji. 
1/3
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2
 
vmarina
  • 23.1.2020 21:46:55
  • Bodova: 50689
  • Prijavi
Super ideje.
anna-herman
  • 23.1.2020 9:31:53
  • Bodova: 56271
  • Prijavi
Šarena zobena kaša može, ali prva dva jela su mi više kao međuobrok ili čak ovaj s krastavcima i za ručak.Ne mogu zamisliti da to pojedem ujutro nakon buđenja.