Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

S ovih pet zdravih i ukusnih grickalica ovog se ljeta na plaži ne moraš bojati gladi

S ovih pet zdravih i ukusnih grickalica ovog se ljeta na plaži ne moraš bojati gladi© Unsplash

Plivanje, ali i sunčanje, mogu nas poprilično umoriti. Na plažu kreni spremna s ovim odličnim grickalicama koje možeš pripremiti u trenu

Nema ništa gore nego kada cjelodnevno uživanje na plaži prekine glad. Ovoga ljeta budi spremna i pripremi ove odlične grickalice u kojima će uživati cijela obitelj
  
Kada biraš grickalice za plažu važno je gledati da se radi o namirnicama koje se neće lako pokvariti i koje mogu 'preživjeti' nekoliko sati na suncu. Još jedna odlična ideja je nabaviti prijenosni hladnjak ili posude za hranu koje održavaju temperaturu kako bi uživala u hladnim snackovima usred vruće plaže. 


(Foto: Unsplash)

Također, namirnice bi trebale biti bogate proteinima kako bi imala dovoljno snage i energije cijeli dan brčkati se u toplom moru. Zato smo izdvojile nekoliko recepata za svako nepce. 

Osim na grickalice, svakako obrati pažnju na to da unosiš dovoljno tekućine. Dehidracija i opekline od sunca dva su najčešća problema koja nam se mogu dogoditi na plaži, zato kremu za sunčanje u torbu i pamet u glavu. 

  
Zapečeni slanutak

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Melissa Huggins (@veganhuggs) on



Slanutak je odličan snack jer sadrži mnogo proteina koji će te zasititi i dati ti energije za cjelodnevnu zabavu na plaži. 

Potrebno ti je:
  
  • 1 konzerva slanutka
  • 2 žlice maslinovog ulja
  • 1/2 žličice crvene paprike, mljevene
  • 1/2 žličice kurkume
  • 1/2 žličice češnjaka u granulama
  • Sok pola limuna
  • Papar 
  • Sol

Postupak:

1. Zagrij pećnicu na 200 stupnjeva Celzijevih.
2. Konzervu slanutka dobro ocijedi, a slanutak istresi u posudu. Dodaj maslinovo ulje i sok limuna i dobro promiješaj. 
3. Na slanutak dodaj papriku, kurkumu, češnjak, papar i sol i dobro izmiješaj. 
4. Sav sadržaj posude istresi na posudu za pečenje koju su obložila papirom za pečenje. 
5. Slanutak peci oko 5 minuta i zatim lagano promiješaj. Vrati ga nazad u pećnicu na još maksimalno 10 minuta ili dok ne poprimi zlatnu boju. 

Ohlađeni pečeni slanutak super je za grickanje sam po sebi, a možeš ga dodati i u salatu ili sendvič.
1/5
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2