Nemaš brašna, tjestenine ili jaja? Pronašle smo sjajne zamjene za neke uobičajene sastojke

Nemaš brašna, tjestenine ili jaja? Pronašle smo sjajne zamjene za neke uobičajene sastojke© Depositphotos

Doći do nekih svakodnevnih namirnica nije tako jednostavno i brzo kao nekada - ali još uvijek možeš napraviti ukusna pa čak i zdravija jela uz nekoliko pametnih zamjena

Kao i sam život, kuhanje kod kuće vjerojatno se promijenilo u posljednjih nekoliko tjedana, a s obzirom na naizvjesnu i nepredvidljivu situaciju, nastavit će se mijenjati i dalje. 
Kuhanje je oduvijek bilo utočište za neke, a naporan posao za druge, ali u doba karantene, svi smo ponekad frustrirani što nemamo ovaj ili onaj sastojak pri ruci, a ne možemo, nismo u mogućnosti niti imamo volje svako malo 'skoknuti' do trgovine

Ipak, uvijek postoji alternativa, stoga smo pronašle jednostavne zamjene za neke ključne i uobičajene sastojke, a koje ti mogu poslužiti u trenutnoj improvizaciji. Uz to, neka jela čak će biti zdravija i ukusnija uz ove zamjenske sastojke.
 
Sol

Danas je gotovo sve puno natrija. Čak su i mnoge lagane, dijetalne namirnice zasićene nepotrebnom soli kako bi imale pojačan okus. Nažalost, ne kaže se uzalud kako je sol tiha ubojica, jer previše soli može dovesti do visokog krvnog tlaka, začepljenih arterija - ili čak do srčanog udara ili moždanog udara. A budimo realne, sol je ionako čista navika. Tako da možda čak i nije najgora stvar ako si osjednom ostala bez soli. Uostalom, uvijek postoje zamjene pomoću kojih nećeš ni primijetiti nedostatak soli u jelu. 

Dvije najčešće i najučinkovitije zamjene za sol su limun i češnjak. Kisela priroda limunskog soka pruža snažan preljev koji je ukusan kao sol, ali mnogo bolji i zdraviji za tebe. S druge strane, snažan okus češnjaka također pomaže da nesoljena hrana postane privlačnija. Sokovi od češnjaka i limuna izvrsno se slažu sa bilo čim, posebno s mesom, krumpirom i povrćem.

Također možeš isprobati kombinaciju raznog začinskog bilja ako želiš izbjeći češnjak ili limun. Druga alternativa je da jelu jednostavno dodaš više papra. To djeluje osobito dobro ako je papar svježe mljeven.

A treća alternativa je soja sos koji je zaista konkretna zamjena, samo nemoj pretjerati jer je intenzivno slan.


(Foto: Unsplash)
1/7
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2