Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Namirnice biljnog porijekla s visokim udjelom proteina

Namirnice biljnog porijekla s visokim udjelom proteina

Pregled vegetarijanskih namirnica s najvećim udjelom proteina

Ako ste se odlučili za vegetarijanstvo ili veganstvo kao životni izbor, onda možda muku mučite  sa svakodnevnim unosom dovoljne količine proteina koliko organizmu treba za funkcioniranje. Čak iako ne jedete meso to ustvari nije velik problem jer postoji dosta namirnica biljnog porijekla koje sadrže dosta visok udio proteina.

Prehrambene tablice s udjelima proteina, ugljikohidrata i masnoća te brojem kalorija možete naći svugdje na internetu. Jedna od hrvatskih stranica s takvom tablicom je i www.fitness-fit.hr.  Mi donosimo pregled namirnica s najvećim udjelom proteina, kao i udio ugljikohidrata, masnoća i njihovu kalorijsku vrijednost. Udio proteina se odnosi na količinu od 100g.

 
Komentari
+2
 
dorryy00
  • 27.11.2018 12:12:48
  • Bodova: 25584
  • Prijavi
Super članak, uvijek dobro dođu ovakve informacije
katalina
  • 27.11.2018 11:51:36
  • Bodova: 9238
  • Prijavi
<3:-)