Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Dosta ti je krumpira, riže i tjestenine? Zamijeni ih s ova tri zdrava i jednostavna priloga bez glutena

Dosta ti je krumpira, riže i tjestenine? Zamijeni ih s ova tri zdrava i jednostavna priloga bez glutena© Pexels

Proširi svoj jelovnik prilozima koji su nepravedno ignorirani u kuhinji i učini dobro zdravlju, ali i svojoj figuri

Kuhaš li svakodnevno, vjerojatno ti ponekad uzmanjka inspiracije što pripremiti za ručak pa se zatekneš u začaranom krugu ugljikohidrata - krumpir, tjestenina, riža pa opet krumpir, tjestenina, riža... Što još?

Ako ti je danas jedan od tih dana u kojima ne znaš što bi napravila za prilog uz meso ili ribu, na pravom si mjestu. Pogledaj "izvan okvira", u ovom slučaj izvan svog kuhinjskog ormarića u kojem ti stoji "sveto ugljikohidratno trojstvo" i skuhaj heljdu, mahune ili proso. Ove namirnice hranjive su i ukusne pa im nekada niti ne trebaju šnicla ili dva oslića da ih "podebljaju".

U nastavku smo pripremili recepte za priloge koji nisu krumpiri, riža i tjestenina. 


(FOTO: Pexels)
 
Proso

Proso je žitarica sitnog okruglog zrna koja potječe iz Azije i Afrike. Ne sadrži gluten, a obiluje vlaknima i proteinima što je čini izuzetno hranjivom i pogodnom za konzumaciju osobama koje imaju celijakiju, ali i dijabetičarima jer ima puno magnezijem koji pomaže kod regulacije šećera u krvi. 

Kako pripremiti proso?

Prije, no što ga staviš kuhati, namoči ga u vodi preko noći. Kuhaj ga u omjeru 3:1 (tri šalice vode na šalicu prosa) oko 20 minuta. Vodu posoli. Kada je gotov koristi ga kao i svaki drugi prilog - umjesto tjestenine dodaj ga bolonjezu ili ga lagano prodinstaj na luku, mrkvi i grašku i serviraj uz pileći file. Probaj ga začiniti kurkumom, odlično se slažu. Proso možeš napraviti i na slatko, kao desert ili doručak. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by CalorieCrying (@caloriecrying) on

1/3
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2
 
canyon
  • 29.5.2020 9:13:24
  • Bodova: 15585
  • Prijavi
Heljdu obozavam i radim, najdraza mi je sa tikvicama. Mahune na salatu a proso nisam kuhala. Probat cu svakako.
sneki2
  • 28.5.2020 21:03:40
  • Bodova: 60668
  • Prijavi
Može mahune uz pečeni krumpir?!
xerinija
  • 28.5.2020 20:42:23
  • Bodova: 71262
  • Prijavi
Iskreno - dosta mi je ovog propagiranja bezgluteinske prehrane.
tikica-
  • 28.5.2020 20:29:00
  • Bodova: 46794
  • Prijavi
Hvala,meni su draži krumpiri,riža i tjestenina,pa kud puklo da puklo.