Kako i kosi udahnuti izgled prirode i unijeti dašak jeseni?

Kako i kosi udahnuti izgled prirode i unijeti dašak jeseni?© exLumine

I ove jeseni prioritet je zdrava, sjajna i njegovana kosa

Njegovana, zdrava, sjajna kosa obasjana nježnim jesenskim suncem tako je u prvom planu, dok nenametljivo, mekim kovrčama uokviruje lice osjenčano toplim tonovima. Nadahnut čistom, prirodnom energijom ovaj je jesenski look nosiv u svim prilikama, tijekom dana ili večeri. Jednostavno, zdravo i prirodno je trend u kojem moderna žena pronalazi ljepotu, sreću i mir.



Povodom prvog rođendana i ugovaranja suradnje s Authentic Beauty Conceptom, premium brend za njegu kose, zagrebački je salon Josey Hair x Beauty osmislio jesenski look posvećen svim ženama koje inspiraciju, sreću i mir pronalaze u prirodi.

Njegovana, zdrava, sjajna kosa koja upija nježne zrake jesenskog sunca tako će zasjati jednim posebnim sjajem te lijepo uokviriti lice osjenčano toplim, zemljanim tonovima. Vibrantnost ovoj uravnoteženoj kompoziciji daje profinjena manikura u dinamičnoj boji burgundskog vina - moćni detalj s dozom elegancije.



«Osluškujući unazad godinu dana želje naših klijentica suradnja s Authentic Beauty Concept kozmetikom došla je nenametljivo, ali logično. Josey Hair x Beauty je salon smješten u zelenoj oazi koji svojim klijenticama nudi total look uslugu u ugodnom okruženju, bez stresa. Neizvjesnost, dinamičnost, sve veća izazovnost življenja resetirala je vrijednosti života i ljepote pa se moderna žena okrenula osluškivanju sebe, povezivanju s prirodom, a sve s ciljem zdravog, kvalitetnijeg života.», izjavila je kreativna direktorica Josey Hair x Beauty, Josipa Drpić.



«Izuzetno smo sretni što je Authentic Beauty Concept postao dio naše priče i neopisivo uzbuđeni što ćemo upravo ovom suradnjom našim klijenticama moći ponuditi drugačiju viziju autentične ljepote. Onu koja zagovara prihvaćanje unutarnje ljepote te povratak prirodi i prirodnim sastojcima koji su dobri za našu kosu, ali i naš planet. I to baš na naš prvi rođendan!“ zaključila je Josipa Drpić koja je i kreativna direktorica cijele kampanje. 



 
Komentari
+2