Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Znaš li što je antidijeta? Saznale smo kako mršavjeti, ali i dalje uživati u hrani

Znaš li što je antidijeta? Saznale smo kako mršavjeti, ali i dalje uživati u hrani© Profimedia.hr

Zaboravi da postoji riječ dijeta. Intuitivno jedenje uči te slušati svoje tijelo. Kada je um oslobođen od misli poput 'ovo smijem, a ovo ne smijem jesti', tijelo mu jasno govori što mu treba

Vodiš li bitku s kilogramima i dijete ti nisu strane, vrijeme je da probaš nešto drugačije. Zaboravi na restrikcije. Novi pristup prehrani (točnije star već 25 godina, no tek je sad doživio renesansu), zagovara sasvim suprotnu filozofiju jedenja, a ona se temelji na najranijim prehrambenim navikama, onima dok si još bila beba. 
 
Intuitivno (odakle i naziv ovom režimu prehrane) bebe znaju kada su site. Jednostavno zatvore usta i ne daju da im se u njih gurne žličica ili bočica sve dok nisu opet gladne.


(FOTO: Pixabay)

"Vrijeme je da zaboravimo na dijete. Istraživanja su pokazala da čak 95 posto ljudi koji odu na dijetu istu prekrše ili im se kilogrami ubrzo vrate. Jedina alternativa je početi vjerovati svome tijelu i osjećati slobodu i uživanje u hrani", kaže za CNN utemeljiteljica ovog načina prehrane, dijetetičarka Elyse Resch. 

Stoga zaboravi  i da postoji riječ dijeta. Intuitivno jedenje uči te slušati tijelo. Kada je um oslobođen od misli poput "ovo smijem, a ovo ne smijem jesti", tijelo mu jasno govori što mu treba i što mu godi od hrane. Pritom se neće dogoditi da se udebljaš. 

U nastavku pročitaj načela antidijete ili intuitivnog jedenja i već ih danas primijeni u svome životu. Namjerno nismo htjeli napisati "u kuhinji" jer obuhvaćaju šire područje od hladnjaka, štednjaka i stola. 

 
Prvi korak

Ovaj režim prehrane se temelji na interocepciji, sposobnosti da prepoznaš senzacije koje se odvijau u tvome tijelu. "Intuitivno jedenje doista je instinkt, emocija i misao. To je instinkt, glad, sitost. Ono što voliš u hrani i ono što te odbija. No, pritom treba pratiti svoje emocije i misli jer mitovi o dijeti koji žive u našoj kulturi mogu uvelike utjecati na prehranu", objašnjava dijetetičarka Resch za spomenuti portal.
Ljudi koji imaju dobar odnos sa svojim tijelom i poštuju njegove potrebe, uživaju u hrani i ne pate od poremećaja u prehrani, krivnje ili srama zbog hrane. 

Kao i u svemu drugome, da bi se nešto ispravilo prvo treba posvijestiti da postoji problem. Preispitaj svoj stav o hrani i iskreno si odgovori što ti hrana predstavlja i kako se osjećaš kada ju pripremaš i jedeš.  


(FOTO: Pexels)
1/8
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2