Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Trendi način prehrane: Saznaj sve o Optavia dijeti

Trendi način prehrane: Saznaj sve o Optavia dijeti© Pexels

O čemu se točno radi i zašto je Optavia dijeta toliko popularna?

Upišeš li na Instagram #Optavia30, prikazat će ti se tisuće fotografija mjesečnih rezultata popularne Optavia dijete. Naime, radi se o komercijalnom programu za mršavljenje, verziji Medifasta, koji je sa svojim djelovanjem započeo još osamdesetih godina prošlog stoljeća, a funkcionira na način da dostavlja prethodno pakirana niskokalorična jela i međuobroke ravno na tvoja vrata

Za i protiv: usporedba najpopularnijih dijeta - koja je najbolja?

Optavia dijeta iliti brza dijeta

S obzirom da je Optavia u posljednje vrijeme sve popularnija u SAD-u, a US News uvrstio ju je u dijetu koja je obilježila proteklu godinu, kao i u popis dijeta koje omogućuju najbrži gubitak kilograma - odlučile smo istražiti o čemu se točno radi i zašto je toliko popularna.

Ukratko, radi se o planu mršavljenja koji se temelji na nekoliko zamjenskih mini obroka na dan koji se nadopunjuvaju mesom, povrćem i zdravim mastima. Također, mišići se ne gube jer se jedu puno bjelančevina i vlakana, ali se konzumira vrlo malo kalorija - od 800 do 1000

Postoje tri različita niskokalorična plana koja možeš odabrati, ovisno o svojim ciljevima. Najpopularniji 5&1 Plan uključuje pet Optavia obroka koji se sastoje od njihovih shakeova, pločica, juha i pudinga te šesti obrok koji pripremaš sama, a koji bi trebao sadržati kuhani protein poput pilećih prsa ili grilanih škampa i tri porcije povrća bez škroba poput tikvica i paprika. 

Što ne smiješ jesti i piti na Optavia dijeti?

  • Alkohol se ne preporučuje jer kako tvrtka tvrdi, dodaje nepotrebne kalorije i čini nas gladnima
  • Maslac, kokosovo ulje ili biljna mast
  • Čokolada i visokokalorični deserti
  • Zašećerena pića
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Independent Coach w/ OPTAVIA (@christina_mead) on

Kako izgleda tipični dnevni plan prehrani na Optavia dijeti

Doručak: Optavia zobena kaša

Međuobrok: Optavia čokoladni shake

Ručak: Optavia pesto od špinata s tjesteninom, sirom i bosiljkom

Međuobrok: Optavia pločica s cimetom

Večera koju sama pripremaš: Primjerice, losos i šparoge zapečene u pećnici s malo limuna, papra i naribanog parmezana 

Većina ljudi odabire Optavia 5&1 Plan, koji uključuje njihovih pet mini obroka, a svakodnevno možeš birati između 60 opcija te zatim šesti obrok raditi sama u večernjim satima. 

Naravno, Optavia dijeta košta, a cijene najpopularnijeg 5&1 Plana kreću se između 350 do 425 dolara za 119 obroka, odnosno za otprilike tri tjedna ove dijete. Uz to, treba uzeti u obzir tjednu kupovinu namirnica za šesti obrok koji pripremaš sama. 

Uz svoj plan prehrane, Optavia preopručuje samo 30 minuta dnevne tjelovježbe umjerenog intenziteta, poput hodanja, a to je definitivno jedan od razloga zbog kojeg je ova dijeta privukla toliko ljudi. 

Deset ugljikohidrata koje možeš jesti kad si na dijeti
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Live Your Best 2019 (@healthy_mama19) on

Funkcionira li zapravo ova dijeta?

"Trebali biste biti skeptični oko bilo kojeg plana mršavljenja koji vas potiče da se oslanjate na proizvode koji vam oni prodaju", rekla je nutricionistica i trenerica Nora Minno. 

Dr. Minno nije jedina stručnjakinja koja smatra kako ovakav tip dijete nije dugoročna strategija već će ti omogućiti da trenutno izgubiš kilograme. 

Također, oslanjanje na pločice i shakeove ne pomaže razviti najzdraviji odnos s hranom, ističe nutricionistica te dodaje kako mnogi takvi proizvodi imaju umjetne zaslađivače .

Zaključak? Optavia dijeta je u trendu zbog više razloga: Dostavlja hranu na ulazna vrata i ne zahtijeva intenzivniju tjelovježbu stoga je idealna za mnoge koji ne žele uložiti previše truda u svoj plan mršavljenja.

Iako ti može pomoći u trenutnom mršavljenju, za dugoročne rezultate puno je bolje naučiti neke dobre navike, osvijestiti ono što jedeš i držati se prehrane pune voća, povrća, cjelozrnatih žitarica i nemasnih proteina te naravno - vježbati
 
Komentari
+2
 
anna-herman
  • 6.4.2019 17:04:53
  • Bodova: 54437
  • Prijavi
Još jedna u nizu bedastoća na temu mršavljenja.
irija
  • 6.4.2019 14:10:09
  • Bodova: 39717
  • Prijavi
Treba se držati zdrave prehrane voća,povrća,nemasnih proteina.Piti puno vode i naravno vježbati.