Pogreške koje činite svaki put kad razmišljate o dijeti

Pogreške koje činite svaki put kad razmišljate o dijeti

Nutricionisti otkrivaju najčešće pogreške koje ljudi čine kada su na dijeti

Kad su u pitanju dijete i mršavljenje, brojni ljudi čine određene pogreške koje im otežavaju gubitak kilograma.

Uz pravi način života, moguće je potaknuti metabolizam i održavati zdrav način života kao i zdravu tjelesnu težinu, a to pak može imati mnogobrojne koristi za vaše zdravlje.

Nutricionisti su otkrili koje to pogreške većina ljudi čini kad kreće na dijetu, a o čemu je točno riječ otkrivamo vam u nastavku...
 
Foto: Unsplash


 
Izbacili ste proteine

Želite li smršavjeti, proteine ne biste smjeli izbaciti iz svoje prehrane. Našem je tijelu potrebno malo dulje da bi probavilo proteine, a to potiče metabolizam pa se tako brže sagorijevaju kalorije. Po obroku bismo trebali jesti 25-35 grama proteina, ali ne više od toga.


 
1/7
 
Komentari
+2
 
iziz
  • 22.3.2017 14:56:16
  • Bodova: 700
  • Prijavi
Uopce ne razmisljam o dijeti.. takva sam kakva sam, sama sa sobom zadovoljna
astoria
  • 18.3.2017 13:33:59
  • Bodova: 25884
  • Prijavi
Rečenica - ne jedete dovoljno mi stvara zabunu makar u mom slučaju. Jer, se prejedem ili gladujem
inesska
  • 18.3.2017 13:12:05
  • Bodova: 82305
  • Prijavi
Ne deblja ni jedna namirnica sama po sebi, već višak kalorija koje organizam ne potroši. A da se ne smije jesti poslije 18 sati je apsolutno krivo. Bitan je kalorijski unos, a ne kad jedemo.
samachan
  • 16.3.2017 21:41:33
  • Bodova: 14804
  • Prijavi
toliko članaka o dijetama i astrologiji na ovoj stranici..
bluna
  • 16.3.2017 20:31:39
  • Bodova: 31505
  • Prijavi
Jesti sve obroke, doručak posebno. Nikada se ne najesti do sita. Na tanjur za ručak, večeru staviti oko 2/3 povrća a na preostalu trećinu meso, ribu jaje i krumpir, rižu,kruh ...što već.Uvijek uz ručak i večeru napraviti malu zdjelicu svježe salate s limunovim sokom i mrvicu ulja i prvo pojesti salatu.I biti uporan, ne doživljavati to kao dijetu, nego kao promjenu načina prehrane u korist zdravlja.
Moderator
-nany-
  • 16.3.2017 18:54:38
  • Bodova: 134159
  • Prijavi
Istina je za unos kalorija u tekućem obliku, to sam primjetila kod puno ljudi. Piju sokove, gazirane sokove, alkohol, a tu je veeeliki broj kalorija.Voda, nezaslađeni čajevi, sokovi od svježeg voća bez dodatka šećera, ništa više.
elaeje
  • 16.3.2017 14:11:19
  • Bodova: 28724
  • Prijavi
Doručak je vrlo bitan.Ima stara poslovica:Doručak pojedi sam,ručak djeli sa prijateljom a večeru daj neprijatelju.Što više čiste ali i mineralne vode,nikakvo jelo nakon 18h da organizam probavi ono što se unjelo u njega,umjesto čokolade uzmite pločicu zdravu,jedite voče i povrče,jogurt određene mliječne proizvode i to je TO.Nema velike mudrosti,inače kruh ne deblja ni tjestenina več ono što se stavlja na kruh ili dodaje tjestenini.Ali meni nedostaje kilograma neče na mene pa neče ahhaahaa.
canyon
  • 16.3.2017 9:43:30
  • Bodova: 16054
  • Prijavi
Od svega ovoga, preskačete doručak. Da, kao i većina žena koje rade, pogotovo ako idu rano. Ali slažem se sa vama, smanjiti unos hrane, izbaciti kruh, slatko i tjesteninu i rezultati su tu. Tko god želi smršaviti, može. Sve ostalo su izgovori.
softy
  • 16.3.2017 9:19:00
  • Bodova: 34097
  • Prijavi
očito da ne spavam dovoljno pa sam zato velikoguza :)
angel0000
  • 16.3.2017 8:47:16
  • Bodova: 75197
  • Prijavi
ne spavam i ne jedem..i nisam na dijeti :DDD