Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Dijeta 10 posto - u 3 tjedna lako izgubite 10 posto svoje težine

Dijeta 10 posto - u 3 tjedna lako izgubite 10 posto svoje težine

Veoma jednostavna dijeta koja se bazira na pravilnom kombiniranju namirnica

U moru popularnih dijeta, u posljednje vrijeme istakla se dijeta 10 posto. Ova dijeta garantira vam da ćete u tri tjedna izgubiti 10 posto od svoje ukupne tjelesne težine. Dakle, želite li u kratkom roku skinuti višak kilograma, svakako isprobajte dijetu 10 posto jer uz pomoć nje u tome ćete i uspjeti.

Iako vam se možda čini da je to previše kilograma u tako kratkom roku i da bi vam se mogao javiti jo-jo efekt, ova dijeta garantira da, ako usvojite ovaj plan prehrane i zdrave životne navike i nakon što prekinite dijetu, se to ne može dogoditi.

Kako bi znali koliko kalorija možete unijeti, za početak izračunajte. Pomnožite svoju kilažu s 25 kalorija i dobit ćete svoj dnevni unos kalorija. Možda će vam se ova dijete učiniti spora, ali svakako je zdravija od bilo koje proteinske dijete u kojoj se ne smiju konzumirati ugljikohidrati. Takve dijete iscrpljuju tijelo i dovode do stresa i manjka energije. Iako je i gubitak 10 posto tjelesne težine u tri tjedna dosta, ova dijeta je puno zdravija i sporija od spomenutih proteinskih dijeta.

Dijeta 10 posto provodi se u 4 faze. Prva, druga i treća faza vode ka mršavljenju, a u četvrtoj fazi održavate svoju novu tjelesnu težinu.

Prva faza

Ponedjeljak – povrće po vašem izboru, bilo da se radi o salatama, varivu ili sirovo. Jedite ga u neograničenim količinama. Možete koristiti i krumpir, a za masnoće izaberite maslinovo ulje.

Utorak – mesni dan. Jedite bilo koje vrste mesa, a bitno je samo da ono nije pripremljeno na masnoći.

Srijeda – jedite ribu, rižu ili palentu, ali pripazite i na količinu soli. Važno je samo blago začiniti.

Četvrtak – mliječni dan. Dozvoljeno je mlijeko i svi proizvodi od mlijeka (jogurt, sirevi…).

Petak – jaja pripremljena na maslinovom ulju uz začine koje volite. Jaja možete peći, kuhati… Kako vam odgovara i kako volite.

Subota – voćni dan. Dozvoljeno je voće u neograničenim količinama. Možete jesti i orašaste plodove i suho voće, ali ipak pripazite na količinu.

Nedjelja – mesni dan. Jedite bilo koje vrste mesa osim pohanog mesa.

Druga faza

Ponedjeljak – kombinirajte meso i povrće. Važno je samo da ne miješate meso s rižom, krumpirom ili mahunarkama.

Utorak – jedite sve kao i prvi dan.

Srijeda – pripremite rižu s povrćem.

Četvrtak – svi proizvodi od mlijeka, jaja, povrće i salate.

Petak – jaja i salate, voće i jogurti.

Subota – voćni dan. Jedite samo voće i ništa drugo.

Nedjelja – mesni dan uz dodatak povrća. Ne miješajte meso s mahunarkama ili s krumpirom.

Treća faza

U trećoj fazi jedite kao i u prvoj fazi.

Kada započnete s dijetom, nemojte se vagati svaki dan. Vagu ostavite po strani i izvažite se tek kada prođu tri tjedna. Svaki dan posvetite pola sata tjelesnoj aktivnosti. Kombinirajte aerobno i anaerobno vježbanje. Bilo da se radi o hodanju, vožnji bicikla ili pilates vježbama, vježbanje vam mora postati rutina i nakon završetka dijete, u četvrtoj fazi.

U četvrtoj fazi slijedi održavanje nove tjelesne težine. Zavisno o tome koliko kilograma želite skinuti važno je napomenuti kako uvijek morate misliti na svoje zdravlje.

Ako ste tijekom bilo koje dijete te u bilo kojem vremenskom periodu izgubili 10 posto od svoje težina, važno je napraviti pauzu od dijete koja bi trajala bar 20 dana. Naravno, tijekom pauze nećete jesti kao i prije dijete. Orijentirat ćete se na održavanje trenutne tjelesne težine i pokušat ćete tijelo priviknuti na novu kilažu. Kako bi u tome bili uspješni preporučuje se u tom periodu piti jako puno tekućine, posebice vodu, vodu s limunom, naravno bez šećera te do tri šalice zelenog čaja. Izbjegavajte kasno večerati. Umjesto večere pojedite nemasni jogurt bez kruha.

Uz ove savjete gubitak kilograma je zagarantiran. Pokušajte i uvjerite se i sami. Naravno, uvijek mislite na svoje zdravlje i ne izostavljajte tjelesnu aktivnost svaki dan.
 
Preuzeto sa: Savjetnica.hr
 
Komentari
+2
 
12345kike
  • 19.8.2016 8:25:51
  • Bodova: 33998
  • Prijavi
Treba promjeniti prehrambene navike, vježbati i dosta šetati. Najbolja i najzdravija dijeta.
vale-n-tina
  • 6.5.2016 7:49:01
  • Bodova: 61
  • Prijavi
Probala sam dijetu i stvarno je učinkovita i jednostavna no ipak preferiram odlučiti se za dugoročnu promjenu prehrane a ne na brzinska rješenja jer sve dijete otope kg no ne promjene svjest uma i onda je normalno da kada završite s dijetom da se vratite lošim prehrambenim navikama jer niste naučili ni svoj um ni tijelo što je zapravo dobro za vas a što ne.
mafinko
  • 5.5.2016 0:31:57
  • Bodova: 451
  • Prijavi
Probala i uspjela smrsaviti, smanjiti kriticne centimetre pogotovo na predjelu trbuha. Kile se vrate ali se zbilja vrati prejedanju i losim navikama.
canyon
  • 4.5.2016 15:43:35
  • Bodova: 11352
  • Prijavi
Ništa bez probušene žlice i izbaciti sve vrste kolača. Ali kako,kako evo već sada znam što ću peći za nedjelju
lala01
  • 4.5.2016 10:14:18
  • Bodova: 18829
  • Prijavi
ja bila na ovome , nisam nista izgubila , samo sam se napatila
snjeska
  • 4.5.2016 9:38:31
  • Bodova: 2658
  • Prijavi
Bila na ovoj dijeti i moram priznati da je rezultata nekih i bilo, ali nije nesto sto bi radila na duze staze.Ljudi dijete ne bi ni imale veliki jojoj efekt da se ljudi ne vracaju onim dobrim starim navikama koje su ih i udebljale
sunshine07
  • 4.5.2016 9:04:14
  • Bodova: 15318
  • Prijavi
Te restrikcijske dijete ako se dugo koriste, unište organizam. Znam par osoba koje su si uništile želudac i imunitet zbog tih restrikcijskih dijeta. Najbolja dijeta je jesti sve, u manjim količinama, odnosno paziti što se jede.
ivana1964
  • 4.5.2016 8:58:55
  • Bodova: 26
  • Prijavi
Ovakvu dijetu kakva se tu navodi treba izbjegavati u širokom luku... 
mjuza7
  • 3.5.2016 21:43:26
  • Bodova: 12452
  • Prijavi
Ne sviđa mi se ova dijeta. Kad bolje razmislim, ne sviđa mi se niti jedna. Više sam za što zdraviji način života i vježbanje.
sunshine07
  • 3.5.2016 20:01:54
  • Bodova: 15318
  • Prijavi
Jednom sam izdržala sva 3 tjedna, i izgubila više od 10% težina, ali kako kile odu tako se i vrate čim se počne normalno jesti. Nakon toga sam probala par puta otići ponovno na tu dijetu i svaki put bi odustala i nakon prvog puta su mi se neke namirnice toliko zgadile da ih sljedećih godinu dana nisam mogla ni pomirisati, a kamoli okusiti. Odvratno je kad cijeli dan jedno te isto jedeš. Ok je ovaj dan s povrćem, ali mesni, mliječni, jajčani i riža/palenta dan su za užasni.