Bikini dijeta – 4 kilograma u 2 tjedna

Bikini dijeta – 4 kilograma u 2 tjedna

Dijeta za mršavljenje, detoksikaciju i zdraviju kožu

Bikini dijeta je dvotjedni, niskokalorični plan prehrane koji će vam pomoći da izgubite kilograme i izgledate zdravije i zategnutije. Plan prehrane je pun svježih namirnica, povrća i voća koji će usput detoksicirati vaše tijelo. Ako ćete se pridržavati ovog plana prehrane u dva tjedna možete izgubiti 4 kilograma, a ako je produžite za još dva tjedna mogli biste izgubiti dodatnih 2 kilograma

Kako Bikini dijeta djeluje?
Jela su niskokalorična i s malo masnoća, no zasitna su. To znači da nećete doći u napast da grickate između obroka (ako dođete – tu je međuobrok), a obroci s malo kalorija znače da ćete gubiti na težini.

Bikini detoksikacijska dijeta je osmišljena kako bi pročistila tijelo uz pomoć ljetnih sezonskih namirnica, a uz pomoć ovog plana prehrane prestat ćete osjećati potrebu za slatkom i masnom hrnaom. Namirnice poput bobičastog voća i masne ribe dati će vašoj koži sjaj, pa nećete samo mršavjeti, već ćete i izgledati bolje i mlađe.

Za koga je Bikini dijeta dobra?
Za sve one koji žele bolje izgledati na ljetovanju, no imaju još samo nekoliko tjedana da se dovedu u formu. Za osobe koje misle da trebaju poboljšati izgled svoje kože. U njoj se ne izbacuje potpuno slatko, pa će „ovisnici“ moći izdržati da ne padnu u napast.

Koje su mane?

Morate voljeti jesti voće i povrće, jer se od toga pretežno sadrži ovaj plan prehrane. Ručak je dosta oskudan pa bi nekima mogao biti problem izdržati do večere.

Plan prehrane:

Plana prehrane se morate točno držati no moguće je zamijeniti neke obroke ako ne volite nešto od propisanih namirnica (ručak možete mijenjati samo s ručkom iz nekog drugog dana, a večeru samo za večeru). Uz doručak, ručak, večeru i međuobrok dozvoljeno vam je još 300 ml obranog mlijeka (u ovo s ne ubraja mlijeko koje je već na jelovniku) kada ga god želite popiti. Izbjegavajte alkohol i držite se vode, prirodnih sokova bez šećera, nezaslađenog čaja i kave. Salate začinite ili samo s malo soli, ili s malo maslinovog ulja i jabučnim octem ili limunovim sokom.


1. dan
Doručak: 1 naranča ili nektarina, 200 g  nemasnog običnog jogurta
Ručak: Zelena salata, 1 šaka prženog orašastog voća, 1 šnita integralnog kruha, 1 naranča
Međuobrok: šaka brazilskih oraščića i dvije kockice crne čokolade (s visokim postotkom kakaa)
Večera: Pržena riba sa žara (skuša, tuna, srdela, šaran, som), 1 kuhani batat (slatki krumpir) srednje veličine, kuhana brokula, voćna salata

2. dan

Doručak: zdjelica bobičastog voća (maline, ribizli, kupine, brusnice, grožđe), 1šnita integralnog tosta sa nemasnim sirnim namazom
Ručak: salata od paprika, mrkvi i krastavca s dvije žlice humusa i 2 šnite integralnog tosta, 1 banana
Međuobrok: 4 kockice tamne čokolade
Večera: pržena piletina (pola pilećih prsa) s povrćem po želji – paprike, mrkva, brokula, karfiol, mlade mahune, svježi špinat. Jedan mali krumpir kuhan u kori

3. dan

Doručak: 5 žlica punih vrhom integralnog corn flakesa, 125 ml obranog mlijeka, 1 voćka po želji
Ručak: salata od tune: 50 g tune iz konzerve, 6 velikih listova zelene salate, 2 rajčice srednje veličine, 1 krastavac, naribana mrkva, po želji pola avokada. 1 šnita integralnog kruha
Međuobrok: 1 šaka bobičastog voća
Večera: pola prženih pilećih prsa s šalšom (umak od rajčice, paprika, luka i češnjaka), krumpir kuhan u kori srednje veličine, salata po želji, 2 kiwija.


4. dan


Doručak:
Milkshake od bobičastog voća: 200 ml obranog mlijeka, 1 žlica pšeničnih klica, 100 g bobičastog voća (može smrznutog), 2 žličice meda
Ručak: krumpir kuhan u kori srednje veličine, 2 žlice graha u chilly umaku i zelena salata
Međuobrok: 1 voćka po želji (nektarina, naranča, 1 komad lubenice)
Večera: rižoto od povrća – smeđa riža i povrće po želji. Lubenica

5. dan

Doručak: 2 šnite integralnog tosta  s nemasnim sirnim namazom. 1 jabuka
Ručak: štapići od mrkve, celera i krastavaca s 100 g svježeg sira (po želji s češnjakom i mljevenom crvenom paprikom), 1 integralno pecivo
Međuobrok: Šaka tortilla čipsa sa salsa umakom (ili šalšom koja je preostala dok ste je kuhali)
Večera: ražnjići od pola pilećih prsa s paprikom, gljivama i lukom, tri vrhom pune žlice couscousa ili integralne riže


6. dan

Doručak: 3 žlice mueslija s 150 ml obranog mlijeka, šaka bobičastog voća
Ručak: Salata s piletinom ili puretinom – 50 g piletine ili puretine, mlade mahune, rajčica i krastavci. Uz maslinovo ulje, i ocat možete dodati i žličicu senfa
Međuobrok: 2 jaffa keksa
Večera: 150 g tjestenine s umakom od rajčice i povrća i 2 žličice parmezana


7. dan
Doručak: 1 šnita integralnog tosta s nemasnim sirnim namazom i 1 rajčicom srednje veličine
Ručak: pola šalice kuhane integralne riže, povrće sa žara – tivkice, patlidžani, paprike.
Međuobrok: 1 palačinka s voćem (voće možete staviti ili u tijesto prije pečenja ili palačinku kasnije napuniti voćem)
Večera: 200 g ribe s žara, 3 mala pečena mlada krumpira, svježi špinat ili zelena salata s mrkvom.

8. – 14. dan
Iz ovih sedam dana odaberite doručke, ručke, međuobroke i večeru po želji. Mogu se i ponavljati, ali ne više od 2 puta.

 
Komentari
+2
 
korisnickoime
  • 7.11.2010 17:17:07
  • Bodova: 13
  • Prijavi
najbolja je dijeta ''branimir glavaš'', definitivno isprobajte, kilogrami nestaju
lovely
  • 29.6.2010 7:13:36
  • Bodova: 19935
  • Prijavi
Bezveze.
leni
  • 29.6.2010 1:42:35
  • Bodova: 18583
  • Prijavi
[QUOTE=macapapucarica]s dvije žlice humusa - nek mi netko objasni što to znači te dvije žlice humusa? i kakvog ? onog za cvijeće? [/QUOTE] Humus je namaz od slanutka!
loola
  • 29.6.2010 0:40:23
  • Bodova: 12
  • Prijavi
Zdravo svima nova sam tu pa zeljela bih kao prvo sve da pozdravim i odmah se ukljucim na tu temu dijeta....hmmm iskreno nema koju nisam probala u zadnjih dvije godine i nijedna se nije pokazala tako efikasnom,jer nakon svake bi se kilogrami vracali i to duplo nazalost,organizam sam bila iscrpila i zavrsila kod doktora.Jedino sto je vazno je da se promijeni taj cip u glavi kod svakog od nas,ja sam jednostavno prije 6 mjeseci napravila prijesjek kod sebe i uvela pet obroka dnevno ali manjih i vise bogatim vocem i povrcem izbacila sam kruh i bilo koji oblik slatka da tesko,ali sam secer crpila iz voca,pila sam do dva litra vode u toku dana do 17h i uvela po 25min 2x dnevno fizicku aktivnost voznja kucnog bicikla......i setanja sto vise u toku dana malo brzeg hoda...za manje od mjesec sam izgubila 5kg tako evo radim vec znaci 6mj i tacno sam izgubila 15kg ide sporije,ali zato sada pojedem slatko krisku dvije kruha ne vozim biciklo svaki dan,a kile se ne vracaju sto je najbitnije....mislim da je ovo jedan od malo boljih nacina do postignuca lijepe linije ,a da se ne ugrozi zdravlje...pozz svima jos jednom...
piccola
  • 24.6.2010 2:25:43
  • Bodova: 7558
  • Prijavi
Ne kontam zasto se za veceru jede vise neg za rucak, ali ajde...Ne zvuci mi ovo bas...mislin daj molin te u 2 tjedna 4 kg manje, ma super!!! Ja sam pocela sam bzim hodanjem prije jedno 3-4 tjedna dosad sam izgubila 2-3 kile, osjecam se mnogo bolje, a hranim se normalno! Malo izbjegavam slatko i ne jedem kasno... :)
Admin
misscynic
  • 23.6.2010 14:55:13
  • Bodova: 10593
  • Prijavi
Ne bi to bilo logičnije i evo zašto - zbog toga što je svejedno kad ćeš ti jesti. Bitno je koliko kalorija u sebe na dan uneseš i koliko ih na dan potrošiš. Pretpostavljam da je ovo osmišljeno za ljude koji su na poslu, recimo od 8 do 17 pa mogu kuhati samo predvečer.
rubina
  • 23.6.2010 14:11:13
  • Bodova: 3448
  • Prijavi
hehe,sad tek vidim da ste se i vi to pitale:)
rubina
  • 23.6.2010 14:10:23
  • Bodova: 3448
  • Prijavi
ja ne kužim zašto se u svim jetama najviše jede za večeru,jel nebi bilo logičnije da se za ručak jede to što je za večeru,a onda za večeru samo malo nečega???
macabajkerica
  • 23.6.2010 13:07:33
  • Bodova: 13170
  • Prijavi
s dvije žlice humusa - nek mi netko objasni što to znači te dvije žlice humusa? i kakvog ? onog za cvijeće?
ovnicaa
  • 23.6.2010 13:00:48
  • Bodova: 5586
  • Prijavi
ja sam skuzila da je u dosta dijeta tako...sto se tice vecere