Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Anticelulitna dijeta

Anticelulitna dijeta

Ako osim celulita imate nekoliko kilograma viška probajte ovu dijetu

Celulit se pojavljuje u obliku jastučića i stvara nabrekline (poput narančine kore). Poroci poput cigareta, alkohola, jako slatka ili slana hrana te sjedenje i nekretanje pogoduju pojavi i širenju celulita, dok ga stres, tjeskoba i ženski hormoni samo učvršćuju. Čvrsta koža i mišići su najbolji način prevencije pojave celulita, a za to su sport i fizička aktivnost od velike važnosti. 

Ako osim celulita imate nekoliko kilograma viška, možete probati ovu anticelulitnu dijetu. Tijekom ove dijete u organizam se dnevno unosi 1200 kalorija, a preporuča se samo zdravim osobama.

Doručak (isti svaki dan):
čaša vode, jedan nemasni jogurt, kava bez šećera.

1. DAN
Ručak:
200 g miješanog voća, pileća prsa na roštilju, kuhano ili sirovo povrće.
Večera:
200 g svježeg   ili kuhanog voća, 200 g ribe, kuhane ili s roštilja, kuhano ili sirovo povrće po želji.

2. DAN
Ručak:

svježi voćni sok, 80 g svježeg sira, miješana salata od sirovog povrća (rajčice, mrkva, komorač itd.)
Večera:
Juha od povrća, odrezak s roštilja, luk pečen u pećnici.

3. DAN
Ručak:
60 g integralne riže ili tjestenine s jednostavnim umakom od rajčice, kuhano ili sirovo povrće.
Večera:
200 g svježeg voća (jabuka, kruška, naranče itd.), 2 tvrdo kuhana jaja, miješana salata po želji.

4. DAN
Ručak:
svjež i sok od grejpa, 60 g sušene junetine s limunom, kuhano ili sirovo povrće.

Večera:
juha od povrća, 200 g kuhane ribe (zubatac, bakalar, itd.), povrće po želji.

5. DAN
Kilogram krumpira, kuhanih ili pečenih u pećnici s mrkvom i tkivicama (raspoređeno tijekom cijelog dana).

6. DAN
Ručak:
svježi sok od grejpa, 150 g pečene govedine, miješano povrće s roštilja ili kuhano.
Večera:
salata od gljiva, 60 g tjestenine s umakom od rajčica.


7. DAN
Ručak:
miješana salata, teletina i krumpiri pečeni u pećnici.
Večera:
200 g voća, 2 tvrdo kuhana jaja, juha od povrća.

Između obroka možete popiti nemasni jogurt, čašu mlijeka ili pojesti malo voća. Dozvoljeno je 60 g kruha na dan kada na jelovniku nije tjestenina ili riža. Za piće je dozvoljena samo voda i čajevi za čišćenje organizma od toksina.

Prije započinjanja dijete savjetujemo vam da se konzultirate sa liječnikom.

 
Komentari
+2
 
buuu
  • 25.2.2013 13:42:35
  • Bodova: 13123
  • Prijavi
Pa 90posto zena ima celulit, zbog nasih zenskih hormona. Mozemo ga ucinit manje vidljivim, a jedini nacin da se ukloni je lipo!
andy_villy
  • 26.3.2009 22:37:26
  • Bodova: 190
  • Prijavi
mozda ova dijeta sta i pomogne kad ima hrane
ela9704898
  • 3.3.2009 0:13:44
  • Bodova: 254
  • Prijavi
mogla bi probati ovu dijetu, imaš stalno jesti hehehe
draginjas5147
  • 3.3.2009 0:08:55
  • Bodova: 2
  • Prijavi
Mislim da je dijeta super!