Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

Ako si na dijeti, ovo su pogreške koje bi trebala izbjegavati

Ako si na dijeti, ovo su pogreške koje bi trebala izbjegavati© Unsplash

Prije nego se upustiš u još jednu novu dijetu, trebaš bi biti svjesna određenih zamki i pogrešaka

Držati se određenog režima prehrane nije uvijek lako niti jednostavno, osobito ako se pokušavaš riješiti viška kilograma. Zdrav način života i odabir pravih namirnica, redovna rutina vježbanja i slijeđenje određenih pravila koje odabrani režim prehrane iziskuje veliki je izazov. No, želiš li smršavjeti, upornost je nužna.  
Prije nego se upustiš u još jednu novu dijetu, trebala bi biti svjesna određenih zamki i pogrešaka kojima su ljudi koji žele smršavjeti često skloni. Neke od takvih najučestalijih pogrešaka ti otkrivamo u nastavku pa ih je dobro zapamtiti i izbjegavati jer će ti to cijeli proces mršavljenja učiniti mnogo lakšim i jednostavnijim.
 
Foto: Unsplash

Preskačeš doručak

Svi znamo da je upravo doručak najvažniji obrok u danu, no mnogi od nas ga i dalje preskaču. Želiš li se riješiti viška kilograma, onda bi trebala uvesti doručak u svoju svakodnevnu rutinu jer će to potaknuti metabolizam i pomoći da dulje ostaneš sita. Najbolji izbor namirnica za doručak su one koje sadrže vlakna i proteine.

 
 
1/9
Skoči direktno na:
 
Komentari
+2
 
vmarina
  • 12.2.2020 16:24:07
  • Bodova: 49959
  • Prijavi
Previše grickam i ne pijem dovoljno vode.
canyon
  • 12.2.2020 11:24:34
  • Bodova: 14321
  • Prijavi
Po meni izbaciti, slatko, kruh i tjesteninu i uspjeh zagarantiran. Osobno pazim cijeli tjedan, u nedjelju si priustim komad dobrog kremastog kolaca i ok sam. Zadovoljna sam sa svojim izgledom.