Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima.
Ova stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja.
Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.

Slažem se

5 najpopularnijih dijeta za jesen 2018.

5 najpopularnijih dijeta za jesen 2018.

Pozitivne i negativne strane najpopularnijih dijeta

Jesen je za razliku od proljeća godišnje doba u kojem se pripremamo na dolazak hladnijeg vremena i zimskih uvjeta zbog čega se većina ljudi masovno okreće nezdravoj prehrani. Nekako smo svjesni da su ljeto i plaža iza nas, te smo kod prehrane isključili vlastiti pritisak da moramo jesti zdravo i truditi se postići bolju formu, zbog čega i motivacija za dijetama opada.

Ipak, postoje dijete koje nisu toliko striktne, a mogu vam pomoći u stjecanju zdravih navika kod same prehrane. Neke od njih su mediteranska dijeta, DASH dijeta, MAYO dijeta, te Weight Watchers dijeta, a mi smo se potrudili ispitati sve njihove pozitivne i negativne strane, te se nadamo da će vam upravo oni pomoći kod donošenja odluke da zaista promijenite navike nezdrave prehrane.
 
MEDITERANSKA DIJETA

Mediteranska dijeta jako je popularna u svijetu jer je jedna od najjednostavnijih i najučinkovitijih programa za postizanje vlastitih ciljeva što se tiče bolje željene težine i zdravijih prehrambenih navika. Zasniva se na unosu velike količine voća i povrća, mahunarki i orašastih plodova, ali i maslinovog ulja, avokada, ribe i žitarica. Ona je zaista realna i obećaje velike rezultate jer nepropagira potpuno odricanje neke hrane, već naglasak stavlja na kontrolirani unos svih namirnica.

Odlično utječe na zdravlje i prevenciju raznih bolesti, a najveća prednost joj je što ćete njenim dosljednim provođenjem izgubiti željeni višak kilograma, a izbjeći ponovno prejedanje i vraćanje svih izgubljenih kilograma.

Uz ovu, ali i svaku drugu dijetu, vrlo je važno ne zaobići tjelesne aktivnosti jer uz njih će vaši rezultati biti brže vidljivi i bolji, a vaše zdravlje doći će na zavidnu razinu.

Više o ovoj dijeti pročitajte OVDJE.
1/5
 
Komentari
+2