Budi najbolja verzija sebe.
Za ravniji trbuh

Dosadne naslage oko trbuha? Uvrsti ove namirnice u prehranu

Ovih sedam namirnica imaju u sebi sastojke koji će potaknuti topljenje masnih naslaga, pogotovo u području trbuha

Budi najbolja verzija sebe.

Svaka žena voljela bi imati ravan trbuh, no masnih naslaga na području trbuha izuzetno se teško riješiti. Čak i ako redovito vježbaš, područje oko trbuha može biti vrlo problematično i može ti se činiti da nikako da skineš te 'šlaufiće', a često je uzrok upravo u pogrešnoj prehrani.

Višak masnog tkiva oko trbuha, tzv. 'salo', ne izgleda lijepo niti privlačno, a osim prehrane, važnu ulogu može igrati i genetika. Iako ne postoje čudesne namirnice koje ćeš jesti i od njih smršaviti, postoje one koje sadrže određene sastojke koji mogu potaknuti topljenje masnog tkiva, ubrzati metabolizam i mršavljenje.

Neke od najboljih namirnica koje će potaknuti topljenje masnih naslaga oko trbuha donosimo ti u nastavku pa ih pokušaj što češće uvrstiti u svoju prehranu. Mi znamo da mi hoćemo.

Budi najbolja verzija sebe.

Kvinoja

Kvinoja se s razlogom naziva super namirnicom jer sadrži puno i proteina, a njezin blagi i orašasti okus čini je odličnim izborom uz mnoga jela. Sadrži aminokiselinu koja potiče sagorijevanje masnoća i rad metabolizma zbog čega je dobar izbor za sve one koji se muče sa suvišnim kilogramima.

Brokula

Zna se da je šećer jedan od najvećih neprijatelja ravnog trbuha, a želiš li smanjiti svoju žudnju za slatkišima u svoju bi prehranu trebala uvrstiti brokulu. Naime, ovo tamnozeleno povrće sadrži krom koji pomaže kontrolirati razinu šećera u krvi i na taj način obuzdava žudnju za slatkim.

Orašasti plodovi

Želiš li u svoju prehranu uvrstiti zdrave masnoće, orašasti plodovi poput badema i oraha savršen su izbor. Potiču sagorijevanje masnoća, zasitni su i smanjuju žudnju za nezdravim grickalicama i slatkišima. Ipak, orašasti plodovi vrlo su hranjivi pa s njima nemoj pretjerivati. Najbolje ih je jesti kao međuobrok. Istraživanja su pokazala da bademi pomažu kod smanjivanja masnih naslaga oko trbuha, a mogu pomoći i kod snižavanja kolesterola pa ih svakako uvrsti u svoju prehranu.

Avokado

Avokado je odlična namirnica koja obiluje zdravim masnićama, izuzetno je hranjiv i ukusan pa ga nije teško uvrstiti u prehranu. Sadrži i puno bjelančevina, vitamina i minerala i dobra je zamjena za meso. Sadrži i mononezasićene masti koje potiču rad metabolizma i sagorijevanje kalorija, a može se jesti na razne načine – u salatama, s jajima, u sendviču...  

Budi najbolja verzija sebe.

Grejp

Grejp je još jedna odlična namirnica za mršavljenje, a obiluje vrlo vrijednim nutrijentima. Osim što potiče topljenje masnih naslaga, grejp sadrži puno C vitamina pa je odličan za zaštitu i jačanje imunološkog sustava. Možeš ga iscijediti u čašu vodu, jesti ga samog ili pak ga smiksati u blenderu.

Jabučni ocat

Poznato je da jabučni ocat može biti koristan kod mršavljenja i skidanja masnih naslaga pa ga mnogi koriste tijekom raznih dijeta. Najbolje ga je konzumirati ujutro na prazan želudac, ali ga obavezno razmuti u čaši vode i nikad ga nemoj piti nerazrijeđenog jer je octena kiselina vrlo jaka i može ti oštetiti grlo, jednjak ili zube. Dokazano je da jabučni ocat može pozitivno djelovati i na rad metabolizma te tako potaknuti mršavljenje.

Zeleni čaj

Zeleni čaj vrlo je popularan među onima koji pokušavaju smršavjeti, a ima niz zdravstvenih prednosti. Sadrži EGCG – fitokemikaliju koja potiče rad metabolizma te topljenje masnih naslaga. Istraživanja su pokazala učinkovitost zelenog čaja kod skidanja suvišnih kilograma, a preporuča se piti 3-4 šalice dnevno.

Budi najbolja verzija sebe.
Pratite nas
2021. Sva prava pridržana.