Završio 4. Weekend Media Festival

3.500 sudionika na četvrtom Weekend Media Festivalu

Završio 4. Weekend Media Festival

Ovaj vikend u Rovinju održao se Weekend Media Festival. Četvrto izdanje ovog festivala okupilo je preko 3.500 sudionika iz Hrvatske i svih zemalja regije ali i gostiju iz Europe, Amerike i Japana. Aktualan program - radionice, predavanja i paneli održavao se u tri dvorane koje su bile prepune, a ništa manji interes nije bio za popratna događanja i tradicionalno poznate partyje na kojima su nastupali  The Bambi Molestersi, TBF, Jinxi, Zemlje Gruva! te Kiril Džajkovski.

4. Weekend Media Festival svojim predavanjem otvorio je Sasha Savić, jedan od najboljih marketing menadžera na svijetu. Posjetitelji njegovog predavanja „Komunikacija u realnom vremenu“ vidjeli su energičnost, kreativnost i jednostavnost kojom Savić pristupa novim načinima prezentacije brandova u medijima. Na predavanju se osvrnuo na svoj poslovni put te na razvoj internetske tehnologije preko Googlea, Facebooka, iPada... „U ovih 60 minuta koliko ću vam ja govoriti, svašta će se promijeniti“, rekao je Savić te dodao da je važno u životu, prije cilja, znati koji je put i na koji način ga ostvariti te je podsjetio sve sudionike na ono što svi medijski i marketing djelatnici dobro znaju - ako niste spremni prihvatiti promjene, promijenite posao.

Image


Tehnologija će biti najjači pokretač promjena u oglašavanju, promjena koje se već događaju i u kojima se izgubila tradicionalna razlika između Zapada koji stvara trendove i Istoka koji ih prati. Tehnologija ruši sve mitove i mijenja oglašivačku profesiju brzinom svjetlosti, dominantna je teza koja se iskristalizirala na panelu Oglašavanje 2020.


Image


Industrije kojima je oglašavanje vrlo ograničeno ili čak onemogućeno prisiljene su biti inovativnije i kreativnije u komunikacijama. Duhanskoj industriji tako su sada u središtu pažnje korisnička iskustva, a ne klasični slogani, dok se pivarska industrija veže uz nogomet, s obzirom da je loptanju privrženo 88 posto pivoljubaca, čulo se na panelu ''Puno lipih stvari, al ne smin reć''.

Ono po čemu će ovogodišnji Weekend Media Festival biti poznat je demonstrativan odlazak publike s panel diskusije Fenomen Dnevnika, na kojoj moderator Denis Kuljiš nije  uopće dao riječ sudionicima panela među kojima su bili Iva Gačić s Nove TV, Zoran Šprajc s HTV-a i Ivan Lovreček s RTL Televizije. Svojim je monologom, usprkos opomenama, uspio otjerati punu dvoranu ljudi.

Konferencijski dio Weekend Media Festivala u dvorani Vikend zatvorili su kreativni direktor američke televizije CBS Sports i dobitnik 21 nagrade Emmy Pete Radovich te izvršni direktor sportske konferencije najvećeg urbanog sveučilišta na svijetu CUNYAC-a Žarko Zak Ivković. Dotakli su se i noviteta koji se koriste u medijima, posebno Twittera koji je Radovich usporedio s otvorenim mikrofonom. Ivković je upozorio da ta društvena mreža ima mnogo prednosti, ali i mane, od koji su najveće nemogućnost filtracije objava te nedostatak kontrole.


Image


U organizaciji B1 plakata i Art Directors Cluba na Weekend media festivalu u Rovinju dodijeljene su i nagrade za INdoor kreativce godine, odnosno za najbolje radove u Indoor medijima te oglasima na plažama u protekloj godini. Pobjedu su odnijeli Bruketa&Žinić sa serijom oglasa 'Za dobro odgojene pse', a slijede Digitel s Grebalicom te McCann Erickson s radom 'Izvini jaro guzim' kojim promoviraju koncertnu turneju Zabranjenog pušenja.