Usvoji ove navike superproduktivnih ljudi koji rade od kuće

Izvuci najbolje iz sebe uz primjenu nekoliko vrlo praktičnih savjeta

Usvoji ove navike superproduktivnih ljudi koji rade od kuće

Ako dosad nisi radila od kuće, sada si vjerojatno primorana. Koliko si učinkovita? Radiš li dulje, no što bi radila da si u uredu? To nije ništa nebično. Za rad od doma od presudne je važnosti samodisciplina. Kako ju steći i kako biti što produktivnija, pročitaj u nastavku. Otkrivamo ti što to čine ljudi koji su jako produktivni, a svoj posao rade s adrese na kojoj žive.

Image

Rad od kuće: 10 savjeta koji će ti pomoći održati rutinu


Ustani što ranije

Ustajanje prije, no što sunce izađe jedna je od odlika koju dijele brojni uspješni ljudi, bez obzira radili od kuće ili išli na posao. To što radiš od doma ne znači da bi trebala dulje spavati, čak ni vikendom. Jedan od načina da budeš produktivnija je da započneš s odrađivanjem obveza što ranije u danu i to na način da one kompliciranije napraviš prve, dok si odmorna i dok tvoji ukućani još spavaju.
(FOTO: Pexels)

Uzmi vrijeme za sebe

Nemoj odmah iz kreveta skakati za radni stol. Skuhaj kavu ili čaj, doručkuj, pročitaj nešto lijepo, napravi pokoju vježbicu, istegni se, vježbaj jogu. Tek sada dolaziš na "radnu temperaturu", smirena si, budna, odmorna i spremna za posao.  Način na koji počneš dan, obilježit će ga jer mozak najbolje pamti ono što mu se događa ujutro.

Napravi listu obveza dan ranije

Kako ujutro ne bi trošila vrijeme i energiju na to što ćeš raditi u narednih osam sati, koliko traje radno vrijeme, svoje obveze na papir stavi dan ranije, kad obaviš sav posao. Neka to bude posljednji zadatak u svakom radnom danu.
(FOTO: Pexels)

Ako nisi jutarnja osoba, prilagodi radno vrijeme

Ljudi koji rade od kuće, a imaju tu mogućnost, svoje radno vrijeme prilagođavaju bioritmu, odnosno rade kada su najučinkovitiji. Ako si koncentriranija popodne ili navečer, ti radi popodnevnu smjenu. Poanta je da ne trošiš energiju kako bi se prisilila da radiš i fokusirala na posao, već da svoje obveze obaviš kada imaš najviše energije za njih.

Image


(FOTO: Pexels)

Radi kao da nisi doma

Kako bi bila što učinkovitija koncipiraj svoj radni dan baš kao da si na uobičajenom radnom mjestu. Odredi u koliko sati počinješ i kada ti je pauza. Odredi što i kada radiš. Na taj način smanjit ćeš rizik od distrakcije. Naime, ukoliko nemaš striktni raspored, vrlo je velika vjerojatnost da ćeš odlutati - do kuhinje, hladnjaka, televizora ili se primiti čišćenja kupaonice.

Image


(FOTO: Pexels)

Odvoji radni prostor od zone za opuštanje

Kada radiš od kuće vrlo je lako sklupčati se u krevet s laptopom u krilu i "praviti se" da radiš. Kako bi unaprijedila svoju učinkovitost, odredi kutak u stanu samo za posao. Radeći svaki dan na istom mjestu, treniraš svoj mozak koji će se s vremenom automatski prebacivati u radni mod, čim budeš prilazila svom kutku za posao. 

Image


(FOTO: Pexels)

Društvene mreže i mobitel

Stišaj sve notifikacije koje ti nisu potrebne za posao i ugasi Facebook na računalu, ako radiš za računalom. Na ovaj način ćeš najviše povećati učinkovitost jer nećeš upadati u razgovore i prepiske koji ti u tom trenutku nisu važni. Kada radiš usredotoči se samo na posao. U suprotnom ćeš cijeli dan raditi, nećeš imati vremena ni za sebe ni za druge, a ni posao nećeš obaviti do kraja. 

Image


(FOTO: Pexels)