Tele2 i Zaklada Reach for Change pozivaju na glasovanje za ovogodišnje dobitnike natječaja „Reach for Change – budi promjena“

Po prvi puta o izboru 3 projekta koja će dobiti financijsku i savjetodavnu podršku Tele2 i Reach for Change – odlučivat će i građani, glasovanjem putem Facebook aplikacije Zaklade Reach for Change.

Tele2 i Zaklada Reach for Change pozivaju na glasovanje za ovogodišnje dobitnike natječaja „Reach for Change – budi promjena“

Na ovogodišnji natječaj stiglo je više od 100 prijava projekata iz domene socijalnog poduzetništva namijenjenog rješavanju nekog problema s kojim se suočavaju djeca, a u samo je finale odabrano 20 projekata.

U samoj ideji bilo je važno da se ona odnosi na neko od područja razvoja, obrazovanja, zdravlja, ekonomske i društvene participacije, slobode i mogućnosti izražavanja djece te da je usklađena s principima UN-ove Konvencije o pravima djeteta. Za tri odabrana projekta Tele2 je osigurao financijsku podršku u ukupnoj vrijednosti 540.000 kn te mentoriranje i specifično dizajniran nefinancijski program podrške od strane djelatnika Tele2 kako bi projekti stvarno zaživjeli.

Nakon odabira i inicijalne edukacije iz poslovnog modeliranja koja im je značajno pomogla napisati business planove na temelju njihove inicijalne poslovne ideje, došao je red i na sam odabir pobjednika.

Javno glasovanje otvoreno je do 08.11.2016., a u izboru projekata osim javnosti sudjeluju i stručnjaci iz područja prava djece, stručnjaci iz područja socijalnog poduzetništva, predstavnici Zaklade Reach for Change i Tele2 te dječji žiri, a svečano proglašenje dobitnika bit će u Zagrebu 17. studenog 2016.