Richard Plepler, glavni izvršni direktor HBO-a dobio za Medijsku osobu godine 2014.

Cannes Lions prestižnu nagradu dodijelio glavnom izvršnom direktoru HBO-a, Richardu Plepleru

Richard Plepler, glavni izvršni direktor HBO-a dobio za Medijsku osobu godine 2014.

Cannes Lions međunarodni festival kreativnosti, najprestižnije svjetske godišnje nagrade na području kreativne izvrsnosti u oglašavanju i komunikacijama, ove će godine dodijeliti Richardu Plepleru, glavnom izvršnom direktoru HBO-a nagradu za Medijsku osobu godine 2014.

Svake godine ,organizatori Cannes Lionsa ovim prestižnim priznanjem predstavljaju osobu koja je utjecajna ikona u razvoju današnjeg medijskog prostora, i koja igra bitnu ulogu u oblikovanju budućnosti globalnog oglašavanja i komunikacijske industrije .

Richard Plepler je odgovoran za cjelokupno upravljanje najuspješnijom svjetskom naplatnom TV uslugom, koja drži dvije televizijske mreže - HBO i Cinemax - koje imaju više od 114 milijuna pretplatnika diljem svijeta. Univerzalno poznati, usluge HBO-a i Cinemaxa nude najpopularnije pretplate za video-on-demand proizvode: HBO On Demand , Cinemax On Demand , HBO GO , MAX GO , HD i multipleks kanale ; HBO  programiranje se prodaje u više od 150 zemalja diljem svijeta .

Nakon uspješnica kao što su The Sopranos i Sex and the City, Richard Plepler je zaslužan za jačanje rejtinga mreže u suradnji s Michaelom Lombardom, predsjednikom HBO programiranja, nakon što je odobrio neke od  najcjenjenijih i najuspješnijih serija HBO-a uključujući True Blood , Boardwalk Empire ,The Newsroom,  Game of Thrones i True Detective, koji su u samom vrhu programa u povijesti mreže. Dodatni nagrađivani program uključuje mini seriju Mildred Pierce i Generation Kill ; a HBO Filmovi uključuju Too Big To Fail,  Temple Grandin, Taking Chance, Grey Gardens, Game Change ,You Don't Know Jack i The Normal Heart.

"Pod vodstvom Richardsa, HBO je dokazao da su vijesti o smrti televizije bile vrlo preuranjene. Stavljanjem izvrsnosti u sadržaj, i stvarajući vrlo zapažene i nagrađivane izvedbe, on je potaknuo publiku diljem svijeta dok je uspostavljao raširenu i aktivnu međunarodnu bazu fanova", kaže Philip Thomas , predsjednik Uprave Cannes Lions. "Cannes Lions s oduševljenjem odaje priznanje Richardovim dostignućima i dodjeljuje mu nagradu za Medijsku osobu godine."

Nakon što je diplomirao i pridružio se osoblju senatora Christophera Dodda, Plepler je osnovao RLP , vlastitu konzultantsku firmu specijaliziranu za strateške komunikacije i produkciju 1985-1992. U 1992 pridružio se HBO-u kao viši potpredsjednik za korporativne komunikacije; promaknut je u izvršnog potpredsjednika korporativnih komunikacija 1997.g.; imenova je izvršnim potpredsjednikom HBO-a u 2002.g,; i promaknut u  dopredsjednika HBO-a, u 2007.g. prije nego što je došao do svoje trenutne pozicije u 2013.g.

"Ne mogu biti više počašćen prihvaćenjem ove prestižne nagrade u ime HBO-a", rekao je Richard Plepler, predsjednik Uprave HBO-a. "HBO je uvijek cijenio izvrsnost i kvalitetu na svim razinama našeg poslovanja na domaćem tržištu i širom svijeta . Posebna je povlastica pridružiti se ovom uglednom popisu dobitnika i njihovih velikih tvrtki."

Richardu Plepleru će biti uručena nagrada za Medijsku osobu godine u utorak 17. lipnja u Palais des Festivals, u Cannesu , u Francuskoj .

Prethodni primatelji nagrade za Medijsku osobu godine su Salar Kamangar, predsjednik uprave YouTube-a; Jack Dorsey, kreator, suosnivač i izvršni predsjednik Twittera; Eric Schmidt, izvršni predsjednik Googlea ; Mark Zuckerberg, osnivač i izvršni direktor Facebooka; Steve Ballmer, izvršni direktor tvrtke Microsoft Corporation; Tsuneo Watanabe, predsjednik i glavni urednik u The Yomiuri Shimbun Holdings; i Sumner Redstone, predsjednik i izvršni direktor Viacoma .

Da biste se prijavili za sudjelovanje na 61. Cannes Lions međunarodnom festivalu kreativnosti , posjetite www.canneslions.com


Petra Novosel Balaško