Bez odlaska u minus!

Psihologija sniženja: Kako ne probiti budžet unatoč primamljivim cijenama?

Sezonska, zimska sniženja u punom su zamahu, a sa svih nas strana salijeću reklame za atraktivne artikle po povoljnim cijenama. Kako da se odupremo nepotrebnoj kupovini pored toliko "napasti"?

pexels-andrea-piacquadio-3769747.jpg

Siječanj je za mnoge tmuran i depresivan mjesec. Nakon što smo gotovo svakog dana prosinca slavili, družili se i trošili, mnogima je u siječnju novčanik ispražnjen, pa se loše osjećaju zbog svoje (ne)zavidne financijske situacije. Da bi stvar bila gora, upravo u siječnju kreću svi atraktivni zimski popusti i sniženja na kojima možemo uhvatiti odlične komade odjeće, obuće, ali i elektroničke uređaje. Kako se onda pridržavati nešto manjeg kućnog budžeta i ne zaglibiti u vrtlogu popusta i sniženih cijena?

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Financijski savjeti

U samo šest koraka pametno organiziraj svoj mjesečni budžet

Istraživanja i statistike pokazuju da su ljudi čak 35% spremniji pretjerano trošiti na sniženjima, jer ih snižena cijena mami. Tako se dovodimo u situacije da trošimo bez razloga, na stvari koje nam zapravo nisu potrebne i u konačnici samo dodatno kompliciramo stanje svog, ionako pomalo praznog, bankovnog računa.

Kako ti se ovakav scenarij ne bi ove godine dogodio, odlučili smo ti donijeti nekoliko savjeta stručnjaka o tome kako da zadržiš hladnu glavu unatoč rasprodajama i kako da ne odeš u minus zbog nepotrebnih krpica.

Kupuj postepeno i uz puno planiranja

Dobro razmisli što ti zaista treba ili što možeš iskoristiti od prijašnjih godina. Nije potrebno da kupuješ novi kaput ili jaknu ako već imaš sasvim dobre kapute. Isto vrijedi i za čizme i ostalu zimsku garderobu. Kupuj samo ono što doista znaš da nemaš ili ti treba, ali ne i ono što ti se isključivo sviđa. Psiholozi tvrde da je najbitnija stvar u kupovini suzdržavanje od kupnje baš svega što nam se svidi - to je vrlo lak put u financijsku propast. Zato dobro isplaniraj i promisli o svojoj kupovini te se vodi pravilom da kada jedan komad odjeće kupiš, drugi iz ormara moraš izbaciti. Tako će ti biti lakše sagledati ukupnu sliku o tome treba li ti nešto ili ne.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
1/4