Otvorene prijave za World Media Awards

Organizatori traže prijave diljem srednje i istočne Europe

Otvorene prijave za World Media Awards

Jučer su otvorene prijave za  World Media Awards kojima je domaćin World Media Group. Globalne World Media Awards (WMA) su jedine nagrade koje slave učinkovitost cross platformskom, cross border,  content-driven oglašavanje, a organizatori su posebno zainteresirani za primanje više prijava iz zemalja središnje i istočne Europe u ovoj godini.

Kako se prijaviti: Prijave za WMA su potpuno besplatne na www.wm-awards.com, no članovi imaju mogućnost dati dobrovoljnu donaciju udruzi Reporters Without Borders. Kampanje moraju biti sadržajno usmjerene, te su namjerno ciljati publiku u najmanje četiri zemlje, a 75% aktivnosti mora biti provedeno u 2016.g. Za sve kategorije mogu se prijaviti oglašivači i njihovi mediji, PR i kreativne agencije, a vlasnicima medija dozvoljeno je samo izravna prijava u kategoriji new Entertainment and Media. Nije potrebno da se kampanje pojavljuju na bilo kojem od brandova World Media Grupe. Rok za prijave je četvrtak 16. veljača 2017.


Što se ocjenjuje: Da odražava važnost suradnje u stvaranju uspješne međunarodne, sadržajno usmjerene reklamne kampanje, nezavisni žiri broji 30 relevantnih sudaca iz agencija, brandova i vlasnika medija, a predsjedavaju tri direktora: Ian Armstrong, Global Advertising General Manager, Jaguar Land Rover, Sanjay Nazerali, Global Chief Strategy Officer iz Carat Global, i Raquel Bubar, direktorica T Brand Studio International u The New York Times. Potpuni popis sudaca dostupan je na web stranici.

Image


Ian Armstrong


Kategorije: Bit će osam kategorija i Grand Prix kojeg bira žiri između pobjednika kategorija, kako slijedi:

  • Automotive
  • Corporate Influencer
  • Financial Services
  • Foreign Direct Investment and Economic Development
  • Lifestyle & Luxury
  • (New) Media & Entertainment
  • Technology and Telecoms
  • Travel & Tourism


Prednosti za pobjednike: Svi pobjednici kategorija moći će vidjeti svoje radove u reklamnim kampanjama u vrijednosti od € 500.000 koje će se publicirati u vodećim svjetskim medijskim brandovima World Media Group: The Washington Post, The Wall Street Journal Time, Quartz, The New York Times, National Geographic, Newsweek, Fortune, Forbes, The Economist and Bloomberg.. Osim toga, veliki broj dobitnih studija bit će objavljeno u World Media Awards prezentaciji na web stranici World Media Group.


Svečana dodjela nagrada: Dobitnici nagrada bit će objavljeni na ekskluzivnom World Media Awards Prijemu u Ham Yard Hotelu u Londonu u četvrtak, 6. travnja 2017. Svi uži članovi će dobiti dvije besplatne ulaznice za ulazak na dodjelu kao gosti World Media Group, a dodatne ulaznice će se moći kupiti.