Otkriveni dobitnici nagrada za Creative Data, Innovation, Cyber, Direct i Mobile Lions

Podaci i raznolikost preuzeli pozornicu u Cannesu

Otkriveni dobitnici nagrada za Creative Data, Innovation, Cyber, Direct i Mobile Lions

Ovogodišnja ceremonija nagrada za Cannes Lions najavila je dobitnike kreativnih podataka, inovativnih, kibernetskih, izravnih i mobilnih lava, u čast kreativne izvrsnosti preko odbora.

Creative Data Lions proslavljaju međusobno djelovanje ideja i informacija, poboljšani ili potaknuti kreativnom upotrebom podataka. Od 690 prijava zaprimljeno je 38 liona: 5 zlata, 11 srebra i 21 bronca. Grand Prix je otišao na "Care Counts" od strane DigitasLBi, Chicago za Whirlpool. Nagrađen kao poseban komad rada, on je pokazao marku "kreće se od pripovijedanja, do priča", izjavio je predsjednik žirija Eric Salama, glavni izvršni direktor Kantara.

Cyber ??Lions prepoznaju kreativnost koja je doživjela digitalno kako bi poboljšala poruku robne marke i pokazala rezultate. Od 2893 zapisa, dodijeljeno je 110 Liona: 19 zlata, 33 srebra i 55 bronca. Predsjednik žirija Colleen DeCourcy, globalni glavni kreativni časnik Wieden + Kennedy, objasnio je da je žiri odabrao posao koji je utjelovio tamo gdje je tehnologija pomaknula ideje prema naprijed. Tri Grands Prixa su počašćeni: 'Ålandski indeks / Baltički morski projekti' RBK Communication, Stockholm za Bank of Åland; 'Upoznaj Graham' Clemenger BBDO Melbourne za prometne nesreće komisije Victoria; i Jeste li mislili na Mailchimp? Droga5, New York i Mailchimp, Atlanta, koji su imali podebljano originalnost u svom srcu.

Izravni Lions prepoznaje kreativnost koja potiče odgovor i stvara odnose. Od 2719 unosa, dobilo je 76 lava, uključujući 13 zlata, 21 srebrnu i 41 brončanu. "Google Home of the Whopper" od strane Davida Miami za Burger King, uzeo je Grand Prix. Predsjednik žirija Ted Lim, glavni kreativni časnik, agencije za robne marke Dentsu, APAC, opisao ga je kao "izvanredan, pretjeran i jednostavno nevjerojatno".

Od 298 zapisa primljenih u inovaciji, 12 liona dobilo je 2 zlata, 4 srebrna i 5 brončanih, a Grand Prix je otišao u 'The Humanium Metal Initiative' od Åkestam Holsta, Stockholm / Great Works, Stockholm za IM Švedskog razvojnog partnera. Predsjednik žirija Susan Lyne, predsjednik i izvršni partner BBG Venturesa, pohvalio je rad za demonstraciju inovacija u svakoj fazi od koncepta do poslovnog modela, kako bi podržao zajednice pogođene nasiljem oružjem.

Mobilni klubovi slave kreativnost na temelju uređaja. Od 1297 unosa, dodijeljeno je 68 liona: 8 zlata, 24 srebrna i 35 brončanih. "Obiteljski put" tvrtke Dentsu Y & R, Tokio za Recruit Lifestyle Co., Ltd. je uzeo Grand Prix. Predsjednik žirija Andy Hood, voditelj novih tehnologija, AKQA, objasnio je da je najbolji posao vidio kreativne rješenja koja nude rješenja nekih od najvećih svjetskih problema, a Grand Prix je to učinio upravo to. "To nije samo nagradu, to je izjava o tome kako želimo postići dobitak i kako tehnologija može imati izravan utjecaj na živote ljudi".

Lions Innovation, dvodnevni specijalistički događaj usmjeren na tehnologiju i inovacije, danas zamotan. Sada, treću godinu, Lions Innovation još jednom je dokazao da je to Inkubator Festivala za nove ideje. Brand, mediji i vođe oglašavanja, plus tehnološki pionira i poduzetnici predstavili su ideje, razmišljanja i tehnologiju koja vodi budućnost industrije, od android glumca i komičara Ginger the Robot, uzimajući 500 sudionika koji rade jogu zajedno s Halle Berry, uz IPG izvršni direktor Michael Roth i Mastercard CMO Raja Rajamannar, podijelivši kako se povezuju medijske platforme i tehnologija u nastajanju.

U kazalištu Lumière, velečasni Jesse Jackson raspravljao je o potrebi da robne marke unapređuju inkluzivnije društvo i ulogu koju industrija može igrati, uz Richard Edelman. Drugdje u Palači, drugi dan Kine Lionski dan u Cannesu pokazao je najnovije trendove i događaje koji su vidljivi u kineskoj kreativnosti te sadržavali razgovore s klasičnom glazbom Lang Lang i online superstar Papi Jiang.

Petra Novosel Balaško