Nikad veći interes za Danima komunikacija

Sljedeća dva dana hotel Lone u Rovinju centralno je mjesto okupljanja marketinških stručnjaka i vrhunskih predavača iz svijeta i Hrvatske

Nikad veći interes za Danima komunikacija

Dani komunikacija, nacionalni festival oglašavanja koji se do 19. travnja održavaju u hotelu Lone u Rovinju okupili su rekordan broj sudionika i potvrdili status središnjeg mjesta okupljanja marketinških profesionalaca iz Hrvatske i regije. Više od 1500 sudionika u sljedeća dva dana očekuje bogat festivalski program uz gostovanja vrhunskih predavača Cannes Lions festivala i marketinških vizionara nekih od najpoznatijih svjetskih brendova.

"Za Dane komunikacija ovo je rekordna godina po svim parametrima. Festival bilježi najveći interes sudionika, sponzora, medija, studenata do sada, rasprodan je hotel Lone i traži se "karta" više. No, vjerujem da to nije slučajno. Ove godine ponudili smo najkvalitetniji i najraznovrsniji konferencijski program u čemu nam je pomoglo partnerstvo s Cannes Lions festivalom. Ponosan sam što će neka od predavanja i radionica voditi i domaći stručnjaci što također predstavlja korak naprijed u kvaliteti sadržaja kojeg nudimo sudionicima", istaknuo je Damir Ciglar, predsjednik Uprave HURA-e, suorganizator Dana komunikacija.

Festivalski program je danas započeo predavanjem "Creativity matters" predsjednika Uprave Cannes Lions festivala, Philipa Thomasa koji je govorio kreativnosti kao pokretačkoj snazi poslovanja zaslužnoj za mnoge pozitivne promjene i napredak u društvu. Thomas je govorio i o odličnoj suradnji ova dva festivala te o važnost strukovnih festivala za industriju i njihovom utjecaju na promoviranje destinacije.

Program se danas nastavlja predavanjima nekih od najboljih predavača Cannes Lions i Eurobest festivala kao što su David Muhlenfeld, Per Nilson, Guy Abrahams dok su u subotu na rasporedu vizionari  i lideri marketinške industrije David Shing, Till Diestel, Eka Rukola i Andre Nogueira te globalni brand direktor adidasa Thomas van Schaik i Pete Blackshaw, globalni direktor digitalnog marketinga i društvenih medija za Nestle SA.


U natjecateljskom dijelu programa, u petak će se dodijeliti nagrade Effie za najučinkovitije kampanje u protekloj godini, a u subotu nagrade X i Mixx za najkreativnija ostvarenja u offline i online oglašavanju te nagrada za studente IdejaXica. Ove godine za te prestižne nagrade konkurira ukupno 212 kampanja i radova.