Jubilarno okupljanje kreativnih dokoličara u Rovinju od 21. do 24. rujna

Na panelima 10. Weekend Media Festivala raspravljat će se kako Google i Facebook utječu na tržište oglašavanja i kako se komunikacijski rješava kriza u Agrokoru

Jubilarno okupljanje kreativnih dokoličara u Rovinju od 21. do 24. rujna

Grad Rovinj i njegova Stara tvornica duhana ove će godine jubilarni deseti put okupiti tisuće znatiželjnika otvorenih za nova znanja i iskustva iz komunikacijske industrije. Od 21. do 24. rujna u dvoranama Weekend Media Festivala i oko njih vodit će se žustre rasprave i prezentirati novi trendovi, ali prije svega stvarati opuštena atmosfera kreativnog dokoličarenja po kojoj rovinjski festival već cijelo desetljeće odskače iznad svih sličnih okupljanja.

“U vrijeme kada smo počinjali, deseti rođendan nismo ni sanjali, a kamoli zamišljali kako ćemo ga obilježiti. Ovaj jubilej doživljavamo kao početak jedne nove ere, kao novu epizodu uzbudljive serije koja će trajati još puno sezona. Ne osjećamo se deset godina stariji, nego deset godina kreativniji, a nadam se da taj osjećaj dijele i svi koji će se s nama i ove godine družiti u Rovinju”, poručuje Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.

Pokrovitelj Weekend Media Festivala svih ovih deset godina je Adris grupa, čiji direktor korporativnih komunikacija Predrag Grubić smatra da je tajna uspjeha u koncepciji kreativnog dokoličarenja, ali i u odabiru mjesta i vremena održavanja festivala.

 „Kada jedan društveni događaj ili proces izdrži desetak i više godina, on postaje svojevrsna kulturna činjenica, a kulturne činjenice u uređenim društvima obvezuju na učenje. Ne treba dvojiti da će i Weekend Media Festival, nakon deset godina svoga trajanja, potaknuti znatiželjnike na istraživanje ovog društvenog i medijskog fenomena, ali i na hrabrije iskorake u medijskoj i široj komunikacijskoj industriji“, ističe Predrag Grubić.

Predstavljajući predavače I paneliste na desetom Weekendu direktor programa, Nikola Vrdoljak istaknuo je: “Odabirom predavača i tema želimo i ove godine poslati poruku da u svijetu postoje primjeri u koje se možemo i trebamo ugledati. Uvijek smo se trudili, a vjerujem dobrim dijelom i uspijevali, informirati o novim trendovima, promicati suradnju među kreativcima, ali i u cijelom društvu. I ove godine otvaramo neke nove teme s vrlo relevantnim sugovornicima, koje su od velike važnost kako za komunikacijsku industriju, tako i za sve ostale sudionike na tržištu”.

Jedan od panela posvećen je fenomenu kreativnog dokoličarenja i primjeni tog koncepta na Weekend Media Festivalu, dok će se drugi baviti sve izraženijim trendom povlačenja američke produkcije iz televizijskog programa na "on demand" televiziju. Rastući utjecaj Googlea i Facebooka na globalnom tržištu oglašavanja također će biti tema panel rasprave, kao i budućnost transporta i utjecaj novih digitalnih platforma poput Ubera. Zanimljiva će svakako biti i rasprava o stanju slobode medija u regiji, utjecaju politike i biznisa na medije, na koju će se dobro nadovezati i panel o komunikacijskom aspektu krize Agrokora.

Image


Dio programa jubilarnog Weekenda bit će posvećen nordijskim zemljama koje se po mnogo čemu smatra uzorom razvoja, novih tehnologija, ali i regionalne suradnje. Temelj te suradnje postavljen je još 1952. kada je osnovano Nordijsko vijeće, koje će nam u Rovinju predstaviti njegova voditeljica komunikacija Mary Gestrin. Najveće glazbeno događanje na sjeveru Europe, Roskilde Festival, predstavit će Dennis Kirkebæk i Martin Hjorth Frederiksen uz bogate video i foto materijale, statistiku i zanimljive podatke.  

Petra Theman, direktorica javne diplomacije u finskom Ministarstvu vanjskih poslova, prezentirat će vrlo uspješan komunikacijski projekt prvog skupa službenih emojija jedne države. Onny Eikhaug iz Norveškog centra za dizajn i arhitekturu, zajedno s Jamiejem Brookerom, osnivačem norveškog startupa Kahoot!, prikazat će kako je Kahoot! iskoristio inkluzivan dizajn radi poboljšanja obrazovanja, a posjetitelji njihovog predavanja moći će i zaigrati poneku Kahoot! igricu.

Kada postavite selfie na Facebook u Berlinu ili napišete post u Zagrebu, oni će vrlo vjerojatno završiti u gradu Luleå na sjeveru Švedske, gdje se nalazi prvi podatkovni centar Facebooka izvan SAD-a. Anders Granberg, direktor lokalne regionalne agencije Node Pole objasnit će razloge zašto je Facebook izabrao baš sjever Švedske i zašto se ta regija sada zove Node Pole. Thomas Raeymaekers, sportski direktor i ambasador juniorske momčadi Team Novo Nordisk otkrit će kako se može biti vrhunski sportaš i s dijabetesom. Thomasu je sa 17 godina dijagnosticiran dijabetes tip 1, ali to ga nije spriječilo da ostvari svoj san i završi profesionalnu trku Tour of Turkey.

U okviru 10. Weekend Media Festivala ponovno će se održati regionalna revija BalCannes i dodjela nagrada SoMo Borac. Na ovogodišnjem BalCannesu koji se održava šesti put najboljih 25 projekata regije odabire najveći žiri do sada. Sastojat će se od 25 predstavnika klijenata, agencija i novinara koji prate struku te će biti zanimljivo vidjeti kako razmišlja i zajednički radi žiri sastavljen od stručnjaka s različitih područja. Prijava radova za BalCannes otvorena je za sve zainteresirane agencije sve do 1. rujna. Digitalna nagrada SoMo Borac ima dvije nove kategorije: SoMo Web u kojoj se nagrađuje najbolja web stranica i SoMo App u kojoj se nagrađuje najbolja mobilna aplikacija. Proširen je i regionalni žiri, a novost je da se prijava naplaćuje, više možete doznati na www.somoborac.com.

Glazbeni program uvijek je bio jedan od najjačih aduta Weekend Media Festivala, a ove godine oko 4500 sudionika festivala može očekivati iznenađenja prilagođena velikom jubileju. Prijave za 10. Weekend Media Festival u punom su jeku, a broj mjesta je ograničen. Više na http://2017.weekendmediafestival.com.