Izabran novi predsjednik žirija za dizajn na Cannes Lions

Cannes Lions imenovao je Ije Nwokoriea za predsjednika žirija za Design Lions

Izabran novi predsjednik žirija za dizajn na Cannes Lions

Cannes Lions International Festival of Creativity, najveće i najznačajnije nagrade u čast kreativnosti komunikacije brandova imenovao je predsjednikom žirija za Design Lions Ije Nwokorie , novog globalnog predsjednika uprave Wolff Olins. Ije je zamijenio Karla Heiselmana nakon njegova nedavnog odlaska iz Wolff Olins u Apple .

Nwokorie je rođen u Americi, a svoje mlađe dane je proveo u Nigeriji, što spominje kao iskustvo koje je utjecalo na njegov kreativan rad, budući da se radi o svijetu u kojem su trgovina, kultura i kreativnost nužno isprepleteni u svakodnevnom životu . Završio je arhitekturu na Sveučilištu Columbia i radio je na projektima urbane obnove u Africi, specijalne efekte u New Yorku i računalne igre u Londonu. Nwokorie se 2006.g. pridružio timu Wolff Olins kao viši strateg, imenovan je direktorom  londonskog ureda Wolff Olins 2010.g. a globalni predsjednik Uprave je postao 2014.g.

Na svom novom položaju, Ije Nwokorie vodi globalno poslovanje poduzeća Wolff Olins naprijed u uzbudljivo novo poglavlje; kako bi inspirirali, potaknuli, olakšali i dostavili strategiju i inovacije velikim korporacijama. Njegova je uloga koliko stvarati, tako i skupljati izvrsne ljude kako bi stvarali i realizirali stvari. Wolff Olins je odgovoran za brandove kao što su (RED), Orange , GE, Mercedes-Benz, grad New York, London 2012, Tate, Unilever, Target, Hero MotoCorp, Tata DoCoMo i AOL .

Nwokorie je strastveni govornik o kreativnosti i vodstvu, fasciniran mogućnostima tehnologije te utjecajan mentor i glas poduzetništva u Africi.

Osvrćući se na imenovanje, Ije Nwokorie kaže: "Kao što toliki aspekti društva i trgovine proživljavaju ponovno promišljanje, dizajn nikada nije bio važniji, i kreativni pristupi nikad nisu bili potrebniji za rješavanje sustavnih izazova. Jedva čekam da vidim kako će naša industrija koristiti dizajn kao alat za igranje naše uloge u ovim kritičnim i uzbudljivim vremenima."

Definicija dizajna za potrebe Cannes Lions je proslava korištenja dizajna kao pomoći u komunikaciji i iskustva da se kupci informiraju o biti branda i poruci proizvoda. Cannes Lions će se održati 15-21 lipnja u Palais des Festivals u Cannesu, u Francuskoj . Za više informacija o tome kako prijaviti rad ili se registrirati molimo posjetite www.canneslions.com.


Image

Petra Novosel Balaško