Cannes Lions - izvrsne mogućnosti obrazovanja za kreativce

Ove godine Cannes Lions pokreće još tri akademije za marketinške profesionalce i kreativce

Cannes Lions - izvrsne mogućnosti obrazovanja za kreativce

The Cannes Lions International Festival of Creativity ove godine predstavlja najšire mogućnosti obrazovanja do sada, omogućavajući tako sudionicima da osjete prednosti ovog iskustva i učenja.Prateći iskušan recept za uspjeh sa svojim akademskim programima, u 2014. g. nas očekuju tri nove akademije, što dovodi broj ekskluzivnih programa učenja do deset, te nudi sudionicima svih razina karijere - izvršnim direktorima, menadžerima, kreativcima, mladima, planerima, studentima... izvrsne mogućnosti da prošire znanja i potaknu profesionalne mogućnosti napredovanja.

Komentirajući prošireni program Steve Latham, direktor talenata i treninga za Lions Festival kaže: "S Cannes Lionsom kao pozadinom, ne postoje bolje vrijeme ni mjesto za ciljane mogućnosti učenja. Umovi najvećih svjetskih industrija su na jednom mjestu, ovaj jedan tjedan, što znači da ove akademije ne koriste samo program festivala svjetske klase, već i jedinstvena ciljana predavanja i neotkrivene mogućnosti umrežavanja. To je iskustvo koje se ne može doživjeti nigdje drugdje."


*NOVO* CEO ACADEMY, pod pokroviteljstvom LinkedIn-a
Ovaj novi tečaj ima za cilj ponuditi izvršnim direktorima i drugim poslovnim čelnicima jedinstvenu priliku naučiti uvide i smjernice za njegovanje kreativne organizacije. Dvodnevni program će obuhvatiti sljedeće: kako stvoriti kreativnu organizaciju; kako se nositi s transformacijom koju pokreću nova tržišta; i učenje  od inovacija. Profesor Jerry Wind iz The Wharton School, profesor na Odjelu marketinga i direktor SEI Centra za napredne studije u upravljanju, dostaviti će programe s odabranom grupom glavnih kreativnih djelatnika, šefova marketinga i tehnologa.

*NOVO* YOUNG LIONS STORYTELLING ACADEMY, pod pokroviteljstvom Starcom MediaVest
To je novi intenzivni program učenja koji se usredotočuje na umjetnost i vještinu pripovijedanja i pozitivan utjecaj koji ono može imati na brandove. Akademija će promotriti ekosustav brandova i nadahnuti "Laviće" da razumiju kako pričanjem priča mogu razvijati i poboljšati priču branda dok ih istodobno podučava vještinama dijeljenja te priče u trenutnom medijskom prostoru. Keith Reinhard, predsjednik emeritus DDB Worldwide Communications Group, Inc, će biti dekan akademije .

*NOVO* YOUNG PLANNERS ACADEMY
Nova akademija za mlade planere fokusira se na proces kreativnog memoranduma, razumijevanje kako planer može isporučiti vrijednost svim zainteresiranim stranama u kreativnom procesu. Akademija je prva škola planiranja dizajnirana posebno za poduku mladih agencijskih planera kako otkriti kreativni uvid, planirati kreativnu strategiju i oblikovati odnose s kreativcima što konzistentno otključava kreativniji i učinkovitiji rad. James Hurman , osnivač i voditelj firme Previously Unavailable, vodit će akademiju kao dekan uz pomoć mentora, Terese Alpert, direktorice Crimea River Ltd.

CMO ACCELERATOR PROGRAMME, pod sponzorstvom Googlea i MMA
Pod vodstvom Jima Stengela, ovaj trodnevni program učenja počiva na izvanrednoj mješavini iskustva i talenta koji samo Cannes Lions može ponuditi, omogućavajući marketinškim vođama da podijele s polaznicima izazove s kojima se susreću njihovi vršnjaci i pomognu im voditi marketinške organizacije prema budućnosti. Oblikovana predavanja će za vas pripremiti nagrađeni kreativci i marketingaši, a sudionici će imati koristi i od suradnje jedan - na -jedan s Jimom Stengelom.

CANNES CREATIVE LEADERS PROGRAMME
Sada u svojoj petoj godini, Cannes Creative Leaders Programme je partnerstvo između Berlinske škole kreativnog vodstva i Cannes Lionsa. Intenzivan dvotjedni program, u kojem sudionici provode prvi tjedan u Berlinskom školskom kampusu nakon čega slijedi drugi tjedan na Cannes Lions, kombinirajući službeni festivalski program seminara i radionica s prilagođenim i ekskluzivnim razgovorima. Program uči ljude kako izvući istinsku kreativnu izvrsnost iz tima koji vode te se fokusira na tri bitne teme: ubrzano mijenjanje kreativnog okoliša ; digitalni mediji i preobrazba ; i upravljanje kreativom. David Slocum, ravnatelj Fakulteta u Berlinskoj školi, će voditi ovaj program.

ROGER HATCHUEL ACADEMY, pod pokroviteljstvom Statoil
Ovaj šestodnevni tečaj okuplja 35 studenata iz cijelog svijeta i pruža im vlastite programe - jedinstvena, prilagođena predavanja s odabranim seminarima i radionicama iz glavnog festivalskog programa. Tim Mellors, globalni kreativni voditelj Grey Group, bit će dekan Akademije, zajedno s Clive Challisom, voditeljem oglašivačkog tečaja na Central Saint Martins u Londonu.

YOUNG CREATIVE ACADEMY, pod pokroviteljstvom Unilevera
Usmjeren na mlade kreativce u dobi od 28 i manje,  Young Creative Academy  pruža tjedan dana dug program usmjeren na širenje osobne kreativnosti. Polaznici će razvijati svoje kreativno razmišljanje i učenje za provjeru novih ideja i implementiranje inovativnog razmišljanja. Kombinacija ekskluzivnih prezentacija vodećih kreativnih mislilaca, vođena predavanja u sobama žirija i službeni festivalski seminari pružiti će jedinstvenu priliku. Na čelu ove akademije je Bob Isherwood koji je imao dugogodišnju karijeru u oglašavanju.

YOUNG ACCOUNT EXECUTIVE ACADEMY
Young Account Executive Academy oprema buduće lidere s alatima koji su im potrebni kako bi prenijeli revolucionarnu kreativnost svojim klijentima. Tečaj se fokusira na bitne teme koje obuhvaćaju: vođenje tima ; stvaranje kulture hrabrosti ; stvaranje ubojitog briefa; uočavanje genijalnog razvoja ideja ; i prodaja pobjedničke ideje. Kevin Allen , predsjednik i osnivač firme re:kap, će voditi akademiju .

YOUNG MEDIA ACADEMY, koju sponzorira BBC Advertising
Jednotjedni tečaj osmišljen za medijske profesionalce u dobi od 28 godina ili manje koji rade za medijske agencije ili vlasnike medija, Young Media Academy istražuje dubinu i širinu kreativnih rješenja koja se odnose na sve medijske kanale. Pod vodstvom dekana akademije, Jack Kluesa, koji je prije svog odlaska u mirovinu bio predsjednik i izvršni direktor firme VivaKi, polaznici će naučiti kako mogu kreativno upravljati odnosom između ideje, medijskog kanala i klijenta.

JIM STENGEL YOUNG MARKETERS ACADEMY, pod pokroviteljstvom Dentsu Aegis Network
Ova je akademija usmjerena prema profesionalcima koji rade za klijente oglašivačke tvrtke, ova akademija obraća pažnju na važnost kreativnosti u komunikaciji i pruža širu sliku uloge oglašivača. Program vodi Jim Stengel sa stručnjacima Suzanne Tosolini i Serfi Altun kao tutorima akademije. Tečaj će se usredotočiti na : slučaj za kreativnost ; komunikacijska strategija izvrsnosti ; najbolje prakse iz odnosa agencija - klijent ; i moderni brand.

Da biste se prijavili te za više informacija o datumima svake akademije, troškovima i dostupnosti, molimo posjetite www.canneslions.com . Cannes Lions se održava između 15-21 lipnja u Cannesu u Francuskoj.

Davor Balaško
Foto: Cannes Lions