Cannes Lions Grand Prix - dobitnici najprestižnijih nagrada u kreativnosti

Otkrijte koje su reklame i kampanje najbolje u svijetu ove godine

Cannes Lions Grand Prix - dobitnici najprestižnijih nagrada u kreativnosti

U Cannesu se od 18. do 25. lipnja 2016.g. održao najveći svjetski festival kreativnosti i oglašavanja Cannes Lions Festival. Uključivao je tri specijalizirane manifestacije: Lions Health, Lions Innovation i Lions Entertainment.

Ovdje su svi Grand Prix pobjednici, a da biste pogledali zlatne, srebrne i brončane pobjednike, posjetite canneslions.com.

Film Grand Prix: Harvey Nichols, Shoplifters, adam&eveDDB, London
Prestižni filmski gong otišao je  tom kontroverznom, ali briljantnom oglasu, koji ima prave snimke kradljivaca za promicanje Harvey Nichols’ Rewards aplikacije.

Titanium Grand Prix and Promo & Activation Grand Prix: REI, #OptOutside, Venables Bell & Partners, San Francisco
Zatvaranjem svoje trgovine na Crni petak i upućivanjem  kupaca da okrenu leđa grozničavom kupovanju, marka opreme za slobodno vrijeme REI stvorila je raspravu na društvenim medijima i šire.

Integrated Grand Prix: Netflix, FU 2016, BBH New York
Netflix je pokrenuo izmišljenu političku kampanju za House of Cardsovog Franka Underwooda, zbog koje je Underwood bio popularniji  potencijalni predsjednik od pravih kandidata.

Cyber Grand Prix: Loterías Y Apuestas del Estado, Justino, Leo Burnett Madrid
Prvi od dva Cyber ??Grand Prix nagrada otišla su ovom šarmantnomj online božićni filmu za španjolsku nacionalnu lutriju.

Cyber Grand Prix and Creative Data, Lions Innovation: ING, The Next Rembrandt, JWT Amsterdam
Sljedeći Rembrandt je projekt u kojem je korištena tehnologija za analizu Rembrandtovog slikarskog stila, a zatim je stvoreno potpuno „novo” slikarsko djelo. Kampanja je osvojila u Cyber ??i Creative Data na Lions Innovation, ali je i na mnoge načine savršena PR priča, s projektom dobivaju naslove po međunarodnom tisku, pa čak i zarađuju ??(prezirnu) recenziju mrzovoljnog likovnog kritičara Jonathana Jonesa u Guardianu.

Film Craft Grand Prix: Under Amour, Rule Yourself Michael Phelps, Droga5 New York
Martin de Thurahov lijepo snimljen film prikazuje Phelpsovu napornu pripremu za Olimpijadu.

Mobile Grand Prix and Lions Entertainment Grand Prix: NYT VR, with Google, GE, Mini, New York Times, T Brand Studio
New York Timesov rad o virtulanoj stvarnosti koji uključuje i virtualne stvarnosti projekte s markama osvojio je Mobile Grand Prix.

Outdoor Grand Prix: Heineken New Zealand, Brewtroleum, Colenso BBDO
Brewtroleum je izmislio biogorivo stvoreno od piva, a Novozelanđani su pozvani spasiti svijet pijući pivo.

Design Grand Prix: Panasonic, Life Is Electric, Dentsu Inc
Kako bi za javnost prikazao elektrifikaciju, Panasonic je punio niz baterija na neobične načine.

Digital Craft Grand Prix: Because Music, Because Recollection, 84.Paris
Ova lijepa web stranica, because-recollection.com, slavi deset godina francuske glazbene kuće Because recollection.

Direct Grand Prix: Swedish Tourist Association, The Swedish Number, Ingo
Švedska turistička zajednica stvorila je telefonski broj na koji publika može pozvati nekoga u zemlji i pitati sve što ga zanima o Švedskoj.

Media Grand Prix and Print & Publishing Grand Prix: Burger King, McWhopper, Y&R NZ
Za Peace One Day, Burger King je predložio da se udruže snage s McDonald'som kako bi se stvorio McWhopper, kombinacija najpoznatijih proizvoda dvije marke. Burger se nikada nije dogodio - barem ne službeno - ali je dobio strašno puno publiciteta.

PR Grand Prix: Coop, The Organic Effect, Forsman & Bodenfors, Gothenburg
Studija u ime švedskog lanca supermarketa Coop je pokazala kakav je utjecaj organske prehrane na tijelo. Kampanja je generirala članke i postove u društvenim medijima po cijelom svijetu.

Product Design Grand Prix: Google, Jacquard, Google Creative Lab

Jacquard je jakna izrađena od strane Google i Levis'a, koja ima nosive tehnologije.

Radio Grand Prix: KFC, The Everyman Meal, Ogilvy & Mather Johannesburg


Creative Effectiveness Grand Prix: John Lewis, Monty the Penguin, adam&eveDDB London
Božićni oglas John Lewis 2014 je pokazao da s velikom kreativnošću dolazi i velika učinkovitost.

Glass Grand Prix: Hindustan Unilever, 6 Pack Band, Mindshare, Mumbai
6 Pack band osmislio je Hindustan Unilever kako bi pokušao okončati predrasude prema transrodnim osobama u Indiji.

Lions Innovation Grand Prix: Google Deepmind Alphago, Google Deepmind

Lions Entertainment for Music Grand Prix: Beyoncé, Formation, Prettybird
Meline Matsoukas’ dinamičan i kontroverzni video izazvao je naslove širom svijeta na premijere u veljači.

Lions Health Grand Prix for Good: Macma, Manboobs, David, Buenos Aires
Pametna dobrotvorna kampanja za promicanje pregleda dojki koji se vrti oko zabrane pokazivanja bradavica na kanalima društvenih medija na neočekivan i zabavan način.

Lions Health Health & Wellness Grand Prix: Pearson, Project Literacy, FCB Inferno
Abeceda nepismenosti vidi svako slovo kao problem koji hrani nepismenost.

Lions Health Pharma: Philips, Breathless Choir, Ogilvy & Mather London
Osamnaest ljudi s teškim respiratornim problemima dolaze zajedno pjevati u Philips zbor bez daha.

Više o  Cannes Lions Festivalu na www.canneslions.com

Davor Balaško
Foto: Cannes Lions ALMINANA Christian