Anna Wintour: Živimo u zlatnom dobu komunikacije

Cannes Lions International Festival of Creativity ugostio je kao govornika kultno ime časopisa Vogue, Annu Wintour

Anna Wintour: Živimo u zlatnom dobu komunikacije

Prošli tjedan na Cannes Lions Festivalu jedna od govornica bila je Anna Wintour, umjetnička ravnateljica Condé Nasta. Predstavio ju je uz mnoge riječi hvale Burberryjev direktor Christopher Bailey.
Jedna od stvari koje su brandovi i marketingaši htjeli čuti od nje u Cannesu je kako joj to uspijeva. Kako je brand koji je bio u rukama Condé Nasta, od 1892. preživio dva svjetska rata i radikalne promjene u društvu, tako da nimalo ne sliči dobu u  kojem je rođen Vogue.

"Nemam tajne. Dobila sam vrlo, vrlo dobre savjete od gospodina Ralpha Laurena, prije mnogo godina, kada sam počela raditi na Vogueu ", rekla je Wintour. "Pitala sam ga koja je njegova tajna, a on je rekao: "Pa poanta je da ne želite biti prevrući ili prehladni. Želite biti dio razgovora, dio kulture kao što su Coca-Cola i Nike." I to sam zapravo zapamtila kao izuzetno dobar savjet. Ako prebrzo jurite za najnovijim trendovima ili pak zaostajete, postoji opasnost da nećete održati ono što ste naslijedili. Tako da morate pronaći ravnotežu." Daleko od razrjeđivanja branda, Wintour vjeruje da multiplatformski svijet današnjice može samo ojačati poruku.

"Sada je zapravo fantastično vrijeme jer mislim da imamo toliko mogućnosti razgovarati s publikom kroz toliko različitih medija, što svakako nije postojalo kad sam prvi put došla u Vogue prije "100 godina". Osjećam da nam to daje sve ove različite glasove i načine kako doći do ljudi - print, knjige, mobiteli, događaji kao što je ovaj. To je zlatno doba komunikacije "


Image


No, svaka platforma ima vlastiti jezik. "I mislim da je tajna pronaći tim, ljude koji rade s vama, koji razumiju različite glasove." Pa ipak, unatoč svim različitim glasovima, Vogue i Conde Nast ostaju jaka izdanja u tisku. I da, Wintour je rekla, bit je u kvaliteti. "Ono što smo otkrili, kada govorimo o poznatima ili piscima ili bilo kojoj drugoj osobi, na internetu i digitalnim platformama je sve tako trenutno da možete biti u trendu, ali možete i biti zaboravljeni odmah. Ono što osjećam je da mi imamo takve visoke standarde i, jer radimo s najboljim fotografima i najboljim pisacima i urednicima u svijetu, biti dio Voguea daje našim subjektima pečat autoriteta. To legitimira tko ili što su oni, i što njihov projekt može biti. Osjećaju se trajniji, kultni ". I zna mnoge od njih osobno.

"Vrlo sam sretna što sam na ovoj poziciji dugo vremena tako da većinu igrača dobro znam i mislim da svi mi imamo veliko međusobno poštovanje i za to što radimo i za što se zalažemo. Christopher (Bailey) i ja, pričamo cijelo vrijeme; Karl Largerfeld i ja pričamo cijelo vrijeme; pričam s direktorima, vlasnicima tvrtki i dizajnerima, " rekla je. "Vrlo, vrlo je važno da svi komuniciramo i da smo iskreni jedni prema drugima."

Uronjena u svijet mode, u kojem dominiraju slavne osobe, humanitarni rad Anne Wintour ponekad zaobiđe naslove. Ona je sakupila milijune za borbu protiv AIDS-a, za Metropolitan Museum of Art odjel kostima i, s Council of Fashion Designers of America (CFDA), pomogla je stvoriti Vogue / CFDA Fashion Fund za poticanje i podupiranje mladih i nadolazećih dizajnera - nakon što su teroristički napadi 11.9. zaustavili New York Fashion Week.

"The Fashion Fund je inicijativa na kojoj radim i njoj sam  najbliža i u nju sam emocionalno najviše uložila jer je to bilo takvo očajničko vrijeme", rekla je. "Bio je to pravi prasak usred Fashion Weeka, pa smo se pitali kako odati počast, kako zadržati poslovanje, i samo biti u mogućnosti da se okupe svi zajedno kao zajednica. Pa smo rekli: "U redu idemo napraviti show, nemojmo biti prestrašeni, nastavimo sa svime što je potrebno učiniti." I iz te vrlo jednostavne ideje izrastao je Fashion Fund, na temelju kojeg vidimo kako su izvanredne te mlade dizajnerske tvrtke. Oduševljena sam što sad imamo  Fashion Fund u Francuskoj i Kini, i Engleskoj i mislim da ljudi razumiju da je pomaganje i podržavanje ovih mladih ljudi stvarno od velike koristi i za njih. I to je također investicija u zajednicu u koju svi mi vjerujemo u i u kojoj radimo. "

Petra Novosel Balaško

Foto: Marian Brannelly