Trči i hodaj u Čigoču, Europskom selu roda

Sudjelujte u sportsko-rekreativnom programu i posjetite Park prirode Lonjsko polje

Atletski klub "Marathon 2006"  uz svekoliku potporu i preporuku  Parka prirode Lonjsko polje, Ministarstva turizma RH i Odbora za zaštitu okoliša Hrvatskog sabora organizira manifestaciju „TRČI I HODAJ U ČIGOČU, EUROPSKOM SELU RODA", u subotu, 25.6.2011. godine (više na www.marathon2006.hr ).

Atletski klub "Marathon 2006" u Parku prirode Lonjsko polje u sklopu manifestacije Dan Europskog sela roda Čigoč organizira atletsku manifestaciju za atletičare, osobe koje se rekreativno bave trčanjem, hodanjem, te djecu.

Cilj manifestacije je ne samo promocija zdravog življenja, već i upoznavanje sudionika sa Parkom prirode Lonjsko polje kao  najvećim zaštićenim močvarnim područjem u Hrvatskoj i mjestom Čigoč kao prvim Europskim selom roda.

Trčanjem, hodanje, druženjem sudionici će  neposredno upoznati svu naravnu ljepotu Parka prirode Lonjsko polje. Prelaskom u tradiciju atletsko druženje posljednje subote u mjesecu lipnju postati će i turistička atrakcija Parka prirode Lonjsko polje, Republike Hrvatske.

Službeni protokol i satnica manifestacije "Trči i hodaj u Čigoču, Europskom selu roda"

10,30  - sati prijave i razgledavanje Parka prirode
10,30 – Quadro – zabavne igre za sve uzraste
12,00 – sati Estradni program
          -    nastup mažoretkinja
          -    nastup FC "VIŠKOVO" iz Rijeke – animatorice sudionika, posjetioca, turista popularnim zumba plesom
12,30 – start utrka na 4.850 i 9.700 metara
12,35 – start baby maratona na 25 metara
12,40 – start baby maratona djece predškolskog uzrasta
12,45 - Quadro – zabavne igre za sve uzraste
15,00 -  Svečana objava rezultata – Vatrogasni dom Čigoč


QUADRO - promocija novog sportskog programa u Čigoču

Što je QUADRO?
QUADRO je sportski program - fuzija dvoranskih sportova s loptom, kojega je osmislila i prezentirala prof. Irene Bašić za sve populacije rekreativaca, od osnovnoškolaraca do treće dobi, s ciljem rekreacije žena u sportovima odbojke, rukometa, košarke i nogometa.
Započinje se odbojkom, u dva zasebna kruga ekipa (do 4.raz.), a preko mreže za ostale, velike igrače.
Sudjeluju po 4+1 igrača u ekipi.
U četiri pokušaja zadržavanja lopte u zraku, upisuje se bolji rezultat u tablicu. Ona ekipa koja ima duže loptu u zraku,ima prednost posjedovanja lopte u slijedećoj etapi i time i pravo odabira redoslijeda sportova, kako bi izbjegli stereotipnost.
Oni su IZAZIVAČI, a druga ekipa je SPARING EKIPA, no samo bolji idu dalje.

Kapetani ekipa sastavljaju  tablice u kojoj se upisuju rezultati po odabranom redoslijedu sportova.

Odbojka- košarka- rukomet- nogomet, samo je jedna od kombinacija.

Svaki sport podliježe pravilima igre, igra se po 10 minuta, po završetku desete minute igra se zaustavlja zviždukom suca.

Posljednji igrač u posjedu lopte, podiže ruku i najavljuje QUADRO – završetak i početak igre.
Moguća je jedna zamjena igrača po sportu, kao i sudaca po sportovima.

Specifičnost Quadra je kontinuirani nastavak  igre u igru, bez odmora, tako da na mjesto posjedovanja lopte posljednjeg igrača po isteku desete minute dodaje se lopta slijedećeg odabranog sporta i Quadro se nastavlja, poštujući pravila igre koja slijedi.
Cirkularno: tamo gdje prestaje igra jednog sporta, kreće start drugog odabranog sporta.!

Quadro je prihvaćen na opće zadovoljstvo učenika,upravo kod onih učenika koji preferiraju igre s loptom,objedinivši tako desetminutne  igre,slijedom jedna za drugom,ukupnog trajanja - jedan školski sat.

SPECIFIČNOST QUADRA

Fuzijom dvoranskih sportova postiže se brza prilagodba pravilima sportova.
Formirani  „algoritmi naredbi“ aktiviraju i deaktiviraju iz odgovarajućih motoričkih zona centralnog nervnog sistema, različite mišićne skupine, s obzirom na redoslijed, intenzitet i trajanje rada, što rezultira izvođenjem određene motoričke operacije, a u Quadru ih množi sa 4!

Quadro ih objedinjuje kroz složenost struktura gibanja cikličkog učešća odabranih sportova, konstalaciji stanja osobina i sposobnosti  quadro subjekta,primjerena njegovu cilju i stanju.

Razvijaju se konativno - kognitivne sposobnosti učenika mapom taktiziranja slijeda igara, brzom prilagodbom organizma, lokomotornog sustava i misaone obrade pravila igara, pogoduju razvijanju konativno-kognitivnih sposobnosti kroz brzo donošenje odluka, pripadnost grupi, brzinu percepcije, poboljšavamo novonastalim situacijama svakog subjekta Quadro ekipe.

Brzom podjelom uloga u ekipi, organizacijom napada i obrane iz sporta u sport zahtjeva od svakog učenika najbolje što može doprinijeti za ekipu.

Tempom, bez stanke, iz igre u igru po 10 minuta, konstantno je podizanje nivoa opterećenja .
Evidentan utjecaj na organizam je u stalnom je porastu, te kroz parametre opterećenja, objedinjen je u cijelosti:
tako funkcionalnim potrebama organizma kroz distribuciju kisika i ugljičnog dioksida, izborom i redoslijedom sportova u nizu, tempom i ritmom, intenzitetom izvođenja Quadro igraču izaziva posljedičnu fuziju psihološko-intelektualnog i organsko-fizioloških promjena i prilagodbi organizma.

Quadro ima višestruke prednosti kao fuzija rekreativnog dvoranskog sporta i kao takav je naišao na prihvaćanje i kod djevojčica i dječaka, i mama, i tata,

Kroz sportsko-rekreativne aktivnosti, koja objedinjuje potrebe igara s loptom i tako stvaraju ovisnost svakodnevnog tjelesnog vježbanja, Quadro je igra za sve populacije, podarivši svakom sudioniku mogućnost uživanja u spletu igara, ekipnog rada, rekreacije i dakako, lente QUADRO TATAMATA, kao najsvestranijeg pojedinca.

Irene Bašić, prof.


Pratite nas
2021. Sva prava pridržana.