Budi najbolja verzija sebe.
U nekoliko minuta

Iskleši mišiće i učvrsti cijelo tijelo uz 4 pilates vježbe

Ako imaš volje i discipline da vježbaš bez trenera i skupnih treninga, pilates je odlična stvar za tebe. Ne treba ti ništa osim dobre volje

Vježbe niskog intenziteta poput pilatesa pomoći će ti ojačati mišiće i povećati fleksibilnost. To im je glavna zadaća, no ne i jedina - uz njih ćeš skinuti kilograme koji se uporno drže za tvoja bedra, trbuh i stražnjicu te popraviti držanje čime ćeš dobiti na visini, a onda i vitkosti.

Za ove vježbe ne treba ti ništa osim dobre volje i prostirke na kojoj ćeš ih izvoditi, osobito ako si početnica. Bitno je da obratiš pažnju na disanje i da imaš strpljenja za sporo izvođenje pokreta.

Budi najbolja verzija sebe.

Pilates se bazira na jačanju mišića trupa, odnosno centra tijela, no daleko od toga da tijekom pilatesa ne rade ruke i noge. Svaki mišić je aktivan dok izvodiš ove vježbe. U nastavku ti otkrivamo kako vježbati pilates kod kuće i u samo nekoliko minuta treninga dnevno transformirati tijelo.

1/5
Budi najbolja verzija sebe.
Pratite nas
2021. Sva prava pridržana.