B2B RUN - zdrave životne navike i stvaranje timskog duha za dugoročno zadovoljstvo zaposlenika

Razgovarali smo s Dijanom Vetturelli, inicijatoricom B2B RUN-a

B2B RUN - zdrave životne navike i stvaranje timskog duha za dugoročno zadovoljstvo zaposlenika

Globalni trend popularizacije trčanja, posebno onog rekreativnog, posljednjih se godina pojavljuje i u Hrvatskoj. No osim kao najpristupačniji oblik rekreacije, trčanje se danas sve češće spominje u kontekstu povećanja zadovoljstva zaposlenika u kompanijama. Tome najbolje svjedoči više od tisuću trkača koji su se u rujnu prošle godine prvi put okupili na prvoj poslovnoj utrci B2B RUN. Utrka je izazvala pravo oduševljenje među poslovnom zajednicom, ove se godine održava u čak 4 grada, a koja je tajna uspjeha otkrila nam je Dijana Vetturelli, inicijatorica B2B RUN-a.  

Prvo izdanje B2B RUN utrke izazvalo je pravo oduševljenje u poslovnoj zajednici. Što se krije iza jedne ovakve inicijative?

Riječ je o poslovnom događanju kojeg karakteriziraju tri pojma - Simplicity, After Work i Corporate Challenge, a koji je ponudio odgovor na potrebu kompanija za promoviranjem zdravih životnih navika i stvaranje timskog duha kao prioriteta za dugoročno zadovoljstvo zaposlenika. Kada smo prošle godine sjeli s ekipom iz RunTreka (tehnički organizator utrke) postavili smo si za cilj da okupimo oko 300-tinjak zaposlenika. Ni u najluđim snovima nismo pomišljali da će interes biti tako velik i da ćemo prijave zatvoriti prije roka. Čak 1.040 sudionika iz 80 kompanija i neopisiva pozitivna atmosfera koja je prošle godine vladala u Maksimiru nadišli su sva naša očekivanja.


Image


Dijana Vetturelli


Po čemu je B2B RUN utrka drugačija od svih ostalih s kojima se inače susrećemo?

Kada čujemo riječ utrka, prva asocijacija su nam sport i natjecanje. B2B RUN svakako sadrži i natjecateljsku komponentu, no bit je u poticanju međusobne komunikacije i izgradnje timskog duha kroz neku vanposlovnu temu. Danas primjerice kod kreativnih procesa i inovacija, kompanije priželjkuju veći angažman svojih zaposlenika i više samoinicijative, no jedna od osnovnih pretpostavki je da postoji pozitivna i otvorena komunikacija kako na horizontalnoj tako i na vertikalnoj razini, a ona se upravo postiže sličnim inicijativama. B2B u tome nije rješenje, ali je svakako alat i poticaj kompanijama da promišljaju o nekim dodatnim HR aktivnostima i internom marketingu, jer su upravo zaposlenici najveća snaga i motor svakog poduzeća.

Kakav je odnos prijavljenih natjecatelja po pitanju žena i muškaraca? Ima li možda više žena :)? Ako da, što mislite, zašto je to tako?

Iako smo prošle godine na utrci imali 46% žena, smatram da će ih s vremenom biti puno više. Žene su otvorenije za temu zdravih životnih navika, a i ulažu više energije u održavanje mira i harmonije na poslu.
Zato i ne čudi kako su B2B RUN kod partnera prepoznale upravo žene - gđa. Marija Felkel iz Hrvatskog telekoma, Sanja Gržetić iz GRAWE-a, Nataša Novaković iz Hrvatske udruge poslodavaca, Vesna Domazet iz Toveda, Martina Pintarić iz 404, Kristina Štefanac iz RunTreka te Lada Tedeschi i Sandra Ferenčak iz Atlantic Grupe – žene koje velik dio svog radnog vremena posvećuju upravo temi zadovoljstva zaposlenika.

Trčanje svakim danom privlači sve više zaljubljenika u sport. Što mislite, zašto je trčanje idealan sport za žene, posebno one koje rade uredski posao?

Trčanje daje slobodu u vremenu i prostoru što je u današnjem prenatrpanom rasporedu jako bitno. Bilo da ostanemo duže na poslu ili da smo na putu, dovoljno je da ponesemo tenisice. Nije ni za zanemariti činjenica da je upravo trčanje najbolja vježba za poboljšanje funkcija mozga, kako za pamćenje i učenje, tako i za fokusiranje i koncentraciju. Sve to pak direktno utječe na osjećaj zadovoljstva samim sobom.

Trčite li i vi? Zašto?

Trčim, trčim.. :) Daje mi osjećaj zadovoljstva. Neovisno o ishodu dana i preprekama na koje sam tokom dana naišla, kada navučem tenisice i istrčim zadanu rutu, osjećam se oslobođenom i osnaženom.

TT