Budi najbolja verzija sebe.

Sestre Zazinović prve ambasadorice McDonald'sa u Hrvatskoj

Jedan od vodećih svjetskih brendova McDonald's, koji u Hrvatskoj posluje već 18 godina, odlučio je uložiti u perspektivne hrvatske taekwondo sportašice Anu i Luciju Zaninović

Budi najbolja verzija sebe.

McDonald's Hrvatska potpisao je dvogodišnji ugovor o sponzorstvu s hrvatskim taekwondo sportašicama Anom i Lucijom Zaninović, koje su ujedno i prve ambasadorice McDonald's brenda u Hrvatskoj. Nakon prošlogodišnje suradnje na McDonald'sovom humanitarnom projektu za pomoć Klaićevoj bolnici u Zagrebu, McHappy Day, koji su sestre Zaninović revno podržale, ključni ljudi McDonald'sa Hrvatska zainteresirali su se za podršku simpatičnim sportašicama putem ugovora o sponzorstvu.

„Ana i Lucija Zaninović svojom predanošću i rezultatima, aktivnim načinom života i iskrenom pozitivnošću utjelovljuju sve ključne vrijednosti McDonald's brenda. Osim toga, sestre Zaninović su i naše redovne drage gošće u splitskom McDonald'su, koje su nas podržale kad nam je to bilo iznimno važno. Sretni smo što smo im u prilici uzvratiti.“, izjavio je Pavel Pavliček, član uprave tvrtke Globalna hrana d.o.o., nositelja franšize McDonald’s za Hrvatsku.

„McDonald's je odavno prepoznat kao kompanija koja voli ulagati u zajednicu. Upravo zato, sretne smo što ćemo predstavljati McDonald's u Hrvatskoj baš kao što predstavljamo Hrvatsku u svijetu na raznim sportskim manifestacijama.“, izjavila je Ana Zaninović. „Odlazak u McDonald's na obrok ili kavu neizostavan je ritual kojeg se trudimo što češće prakticirati kako bi predahnule od čestih treninga. Zato nam je posebno drago što smo odabrane kao prve ambasadorice McDonald'sa u Hrvatskoj.“, dodala je Lucija Zaninović.




McDonald’s u Hrvatskoj posluje u skladu s principima društveno odgovornog poslovanja koje je u temeljnim okvirima odredio sam osnivač korporacije McDonald’s, vizionar Ray Kroc. Jedno od temeljnih načela je odgovornost prema zajednici u kojoj McDonald’s posluje, što uključuje i vraćanje dijela dobiti kroz društveno vrijedne projekte te sudjelovanje u humanitarnim aktivnostima, po kojima je McDonald’s poznat širom svijeta. Svaki McDonald’s u Hrvatskoj uključuje se i u brojne druge humanitarne aktivnosti tijekom godine, bilo u vlastitoj organizaciji ili sudjelovanjem u raznim zajedničkim humanitarnim projektima.

Kompanija je u velikoj mjeri vezana i uz sport i to na globalnoj razini. McDonald’s se je prvi put povezao s Olimpijskim igrama već 1968. godine, kada je osigurao hamburgere za sportaše u francuskom Grenobleu. Sponzorom Olimpijskih igara McDonald’s službeno postaje tijekom ljetnih igara u Montrealu 1976. godine, a svjetskim sponzorom igara 1996. godine pridruživanjem tzv. TOP Olimpijskom programu. Bio je to ujedno i prvi put u povijesti Olimpijskih igara da je brendirani restoran poslovao unutar Olimpijskog sela. Od tada, McDonald’s pruža hranu za sportaše diljem svijeta i na ljetnim i na zimskim Olimpijskim igrama.

Budi najbolja verzija sebe.



McDonald’s je i globalni sponzor FIFA-e i UEFA-e. Nakon obnavljanja UEFA EUROTOP partnerskog ugovora s UEFA-om McDonald’s će i 2016. godine biti službeni restoran UEFA EURO spektakla. Kao dio McDonald’sove kontinuirane predanosti lokalnim zajednicama, kompanija neprestano potiče dobrobit djece podržavanjem lokalnih sportskih projekata diljem Europe te provodeći popularni program Pratitelj igrača putem kojeg djecu pobjednike natječaja vodi na odabrane utakmice Svjetskog nogometnog prvenstva.

Budi najbolja verzija sebe.
Pratite nas
2021. Sva prava pridržana.