Ubrzajte metabolizam

Ubrzajte metabolizam

Metabolizam uključuje kemijske i fizičke procese u tijelu koji prerađuju hranljive tvari i izlučuju štetne tvari, te izvlače iz njih energiju koja se postepeno pretvara u toplinu.

Metabolizam se ubrzava samo kada je čovjek aktivan i konstantno se kreće. Aktivnost pomaže tijelu da sagorijeva više kalorija, a tempo mu se usporava samo tijekom razdoblja odmora.

Postoji mnogo načina da se ubrza metabolizam, a najbolja metoda je vježba. Izgladnjivanje nije jedna od opcija i rezultirati će samo usporavanjem ritma metabolizma jer će tijelo koristiti rezervne masnoće kako bi održalo istu razinu energije.

Evo nekoliko savjeta kako ubrzati metabolizam:

1. Vježbajte ujutro.
Probajte vježbati barem 30 minuta nakon buđenja.

Prema različitim medicinskim istraživanjima jutarnja tjelovježba je tri puta učinkovitija od tjelovježbe u bilo koje drugo doba dana.

Glavni izvor energije vašem tijelu ujutro su masnoće u vašem tijelu, budući da će se ugljikohidrati sakupljeni dan ranije potrošiti tijekom spavanja.

Zapamtite da je ključ gubitka težine gubitak masnoća, a najveća vjerojatnost da se ovo dogodi je ako vježbate rano ujutro. Brzi rad metabolizma će sagorijeti više kalorija i s vremenom ćete izgubiti više kilograma.

2. Doručkujte
Drugi način da ubrzate metabolizam jest da doručkujete. Ukoliko je moguće, probudite se ranije ujutro kako bi vježbali i pojeli obilniji doručak.

Oni koji žele ubrzati metabolizam i izgubiti suvišne kilograme trebaju obavezno doručkovati, a ne odgađati prvi obrok do podneva, jer će se energija istrošiti i tjelesni će se ritam postepeno usporiti.

ZAKLJUČAK

Vježbanje i doručak su pouzdani načini da ubrzate metabolizam. Razvijanje ovih navika ne samo da će vam osigurati dobro zdravlje, već će vam osigurati i dobar početak dana.

 
Komentari
+2
 
akatal
  • 11.3.2016 8:04:10
  • Bodova: 10815
  • Prijavi
Doručak obavezno, ne mora to biti nešto puno (zaboravite one recepte za doručke, jer ne stignemo pripremiti rano ujutro). A vježbanje .... ako ništa drugo skinite se sa autobusa dvije stanice prije posla i žustro hodajte.
violla
  • 4.6.2013 15:42:02
  • Bodova: 57
  • Prijavi
vrlo učinkovito:-) prakticiram već duže vrijeme... :-)
_ines_
  • 12.5.2013 21:43:08
  • Bodova: 34352
  • Prijavi
eh kada bi samo stigla ujutro vježbati bilo bi to super
monnka
  • 5.4.2013 19:17:37
  • Bodova: 1559
  • Prijavi
Nazaalost cesto ne stignem, dorucak jos nekako no vjezbanje bas i ne :/
traviata
  • 27.2.2013 11:29:16
  • Bodova: 860
  • Prijavi
Bilo bi dobro da to stignem prije posla. Da ne radim, definitivno bih prakticirala.
aywy
  • 3.2.2013 10:06:12
  • Bodova: 48392
  • Prijavi
čista 5 za ovaj članak,to je živa istina i 100% djeluje,ja to prakticiram godinama...
kaliopistar
  • 31.1.2013 14:16:39
  • Bodova: 7
  • Prijavi
ja prvo popijem jutarnju kaficu i onda idem na vježbanje.....i zaista ako ujutro odradim vježbe nekako dobijem vjetar u leđa za ostatak dana....
Moderator
snowica
  • 17.9.2012 17:39:21
  • Bodova: 90616
  • Prijavi
[QUOTE=brioni]Ja sve radim obrnuto! Nije ni čudo da sam bezvoljna !! [/QUOTE] TAKOĐER I JA
tonica123
  • 17.9.2012 17:19:57
  • Bodova: 508
  • Prijavi
ja volim spavati ujutro
kamelia
  • 27.9.2010 9:05:42
  • Bodova: 7637
  • Prijavi
 na dosta mjesta sam pročitala kako je najbolje vježbati prije doručka, no to se ne preporuča za tzv. vježbe snage